Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 10:11
Mijn opa heeft al sinds jaar en dag een Nokia 3310. Deze heeft altijd in een insteekhoesje gezeten, maar het hoesje is gescheurd :( .
Nu ben ik, als koopjesjagende kleinzoon, aangesteld om een vergelijkbaar hoesje op te sporen.
Bol.com heeft er precies zo een: https://www.bol.com/nl/p/...10-3410/9200000038539843/
Maar die is helaas niet leverbaar, dus ik dacht, ik schakel de tweakers-community in.
Mocht je zo'n hoesje hebben liggen, ken je iemand die er eentje heeft, of kom je er eentje tegen op internet? Dan hoor ik het graag!

PS. AliExpress heeft ze helaas ook niet.........

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@nieksvd dat wordt een lastige kwestie. Ik verwacht dat ze al een aantal jaar geleden gestopt zijn met het maken van die dingen. En er is een paar maanden geleden een nieuwe 3310 uitgekomen, dus als je gaat zoeken kom je eigenlijk alleen uit op die hoesjes.

Ik zou hier in de V&A een gevraagd advertentie maken, wellicht heeft iemand de telefoon nog thuis liggen inclusief zo'n hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Deze site lijkt er nog meerdere op voorraad te hebben :)

https://www.telecomweb.eu...assen%20en%20hoesjes.html

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
Ah, dankje! €17 is wel prijzig, maar ja, het is blijkbaar wel een zeldzaam ding ;). Mocht ik via V&A niks vinden is dit een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
rens-br schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:09:
@nieksvd dat wordt een lastige kwestie. Ik verwacht dat ze al een aantal jaar geleden gestopt zijn met het maken van die dingen. En er is een paar maanden geleden een nieuwe 3310 uitgekomen, dus als je gaat zoeken kom je eigenlijk alleen uit op die hoesjes.

Ik zou hier in de V&A een gevraagd advertentie maken, wellicht heeft iemand de telefoon nog thuis liggen inclusief zo'n hoesje.
Will do

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 07-11-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nieksvd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:37:
Ah, dankje! €17 is wel prijzig, maar ja, het is blijkbaar wel een zeldzaam ding ;). Mocht ik via V&A niks vinden is dit een goed alternatief.
Die €17,- valt toch wel mee? :? Hoe lang heeft jouw opa dat toestel en hoe lang ging dat hoesje mee, die destijds overigens vergelijkbaar geprijsd zal zijn geweest? :? Dan zijn de kosten echt peanuts, als hij zolang met een hoesje heeft kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
CH4OS schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
[...]
Die €17,- valt toch wel mee? :? Hoe lang heeft jouw opa dat toestel en hoe lang ging dat hoesje mee, die destijds overigens vergelijkbaar geprijsd zal zijn geweest? :? Dan zijn de kosten echt peanuts, als hij zolang met een hoesje heeft kunnen doen.
Ja, dat hoesje had 'ie al lang voordat ik op deze aarde rond wandelde. Wat dat betreft inderdaad niet zo'n drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:58
Je zou ook eventueel op eBay nog kunnen kijken naar een hoesje, alhoewel ze daar ook zeldzaam lijken. Of ze de nieuwe Nokia 3310 aansmeren, dat mag toch wel na bijna 17 jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05
Je kunt ze ook nog op lokale braderieën en markten vinden. Afgelopen weekend nog een kraampje tegengekomen die hoesjes t/m de Galaxy S4 had, hoger / nieuwer ging hij niet.
Hij had zelfs nog covers voor de 3310 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
Na wat reviews gelezen te hebben op internet lijkt dit me niet zo'n betrouwbare webshop. We hebben het bestellen uitgesteld, heb jij toevallig ervaring met de site of ken je misschien iemand die er wel eens iets besteld heeft?
Pagina: 1