OnePlus brengt 5T-smartphone uit op 21 november

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
@Koekiemonsterr Ik ben van mening dat in nieuws: OnePlus brengt 5T-smartphone uit op 21 november "een medewerker" het best kan worden veranderd in "de medeoprichter". Degene die het artikel heeft geschreven is namelijk Carl Pei, de medeoprichter. Vind ik nogal een groot verschil met een 'normale' medewerker, want nu lijkt het alsof de magazijnmedewerker het heeft geschreven :p.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-11-2017 20:09 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Anonymoussaurus schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:07:
@Koekiemonsterr Ik ben van mening dat in nieuws: OnePlus brengt 5T-smartphone uit op 21 november "een medewerker" het best kan worden veranderd in "de medeoprichter". Degene die het artikel heeft geschreven is namelijk Carl Pei, de medeoprichter. Vind ik nogal een groot verschil met een 'normale' medewerker, want nu lijkt het alsof de magazijnmedewerker het heeft geschreven :p.
Die mening kan ik het alleen maar mee eens zijn, aangepast. thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellotron66
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-07-2021
Ben ik de enige OP5 gebruiker die enigszins pissed off is over het feit dat het in juli geïntroduceerde ‘flagship’ blijkbaar alweer vernieuwd en verbeterd moest worden?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mellotron66 vast niet. Maar dit is niet de plek om dat te bespreken. Dit deel van het forum is alleen bedoeld om te discussiëren over eventuele fouten in nieuwsartikelen met de redactie. Je zou het hier eens kunnen proberen: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mellotron66
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-07-2021
Excuses! Ik zal mijn opmerking verplaatsen.