Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno_m
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ik overweeg van iOS naar Android, maar ben tegen iets aangelopen.

Ik speel graag muziek af die lokaal op mijn telefoon staat.

Erg prettig vind ik het om op de volgde manier een muziekalbum op te zoeken:

Genre>Artiest>Album

Op de iPhone gaat dit perfect. Mijn vriendin heeft een Z3 compact. Daar kan ik op een bepaald genre klikken, maar dan staan alle nummers van diverse albums en artiesten op een grote hoop door elkaar. En kan ik dus niet verder browsen. Heel onoverzichtelijk.

Is dit Android, of zie ik iets over het hoofd?

Beste antwoord (via rens-br op 07-11-2017 08:01)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:18
Hangt van de muziekspeler af. Walkman, van Sony, gooit ze op een hoop, Play Music, van Google, laat je kiezen tussen de albums. En in de winkel kun je honderden andere spelers vinden, waarvan er vast wel eentje bij je past.

[ Voor 27% gewijzigd door hcQd op 06-11-2017 20:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:18
Hangt van de muziekspeler af. Walkman, van Sony, gooit ze op een hoop, Play Music, van Google, laat je kiezen tussen de albums. En in de winkel kun je honderden andere spelers vinden, waarvan er vast wel eentje bij je past.

[ Voor 27% gewijzigd door hcQd op 06-11-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno_m
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ok goed om te weten thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Als je lokale muziek goed is aangevuld met de juiste informatie, dan is er vast een muziekspeler die dat voor je kan doen. Buiten Play Music zijn er talloze muziekspelers, waaronder vaak eentje van je telefoonfabrikant die het wellicht al voor je doet.

Desalniettemin, ik moet het toch proberen :P al eens een maandje Spotify geprobeerd? Kan ook op je iPhone ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW