Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• weirdfish
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-11-2017
Hallo,

Ik ben nieuw hier en wellicht een noob als het aankomt op kabels, platenspelers en speakers. Daarom zit ik met een vraag.

Ik heb een Denon DP300-F platenspeler, aangesloten op een setje Edifier 1280T speakers. De platenspeler staat nu op mijn bureau tussen de speakers in. Echter wil ik de platenspeler een aantal meter (2 tot 2,5 ongeveer) verzetten (naar een apart kastje) en moet ik dus de kabel van de platenspeler naar de speakers zien te verlengen. Nu loop ik tegen een aantal 'problemen' aan.

1. Wat voor soort kabel heb ik hiervoor nodig? De kabel van de platenspeler ziet er zo uit en die moet dus met een verlenging weer in deze AUX ingang zien te komen.

2. Heeft dit gevolgen voor de kwaliteit van het geluid? En zo ja, is dit mogelijk te verhelpen?

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt alvast :)

Beste antwoord (via weirdfish op 06-11-2017 20:27)

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

• weirdfish
quote:
Bedankt, kon het zelf echt niet vinden. Het enige wat ik mij nog afvraag is of het gevolgen heeft voor het geluid zo'n verlengsnoer van 3 a 5 meter.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:09

Notna

Where are you?®

quote:
weirdfish schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:53:
[...]

Bedankt, kon het zelf echt niet vinden. Het enige wat ik mij nog afvraag is of het gevolgen heeft voor het geluid zo'n verlengsnoer van 3 a 5 meter.
Nee. Zelf ook gedaan en dat gaat prima.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
weirdfish schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:53:
[...]

Niet merkbaar op die lengte, nee. Dit soort kabels moet je niet té lang maken maar daar zit je nog niet aan.

• weirdfish
quote:
CyBeR schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:00:
[...]

Niet merkbaar op die lengte, nee. Dit soort kabels moet je niet té lang maken maar daar zit je nog niet aan.
Super!
quote:
Notna schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:56:
[...]

Nee. Zelf ook gedaan en dat gaat prima.
Bedankt!
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True