Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 20:40
Beste tweakers,

Ik zit al een tijdje met een ontzettend frustrerend probleem.
Voor het gemak maak ik gebruik van een wachtwoordmanager, na jaren Lastpass gebruikt te hebben ben ik overgestapt naar Dashlane. De reden is omdat mijn autofill van wachtwoordmanager bij toegankelijkheid continue zichzelf uitschakeld, waardoor deze functie niet tot nauwelijks te gebruiken is.

En raad eens.... Dashlane heeft exact hetzelfde probleem en het lukt mij niet om het te fixen. Ik heb al meerdere opties geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Zijn er meer mensen met dit probleem of hoe hebben jullie het te weten oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

13art

Moderator Mobile
Daar ontkom je niet echt aan ben ik bang. Wat je kan doen is het optimaliseren van de app uit schakelen. Vaak kan dit via de batterij instellingen van je telefoon. Lastpass had ook een invul helper die onder je quickstettings als een balkje actief aanwezig bleef. Dit aan laten staan kan ook helpen om lastpass niet te snel af te laten sluiten door Android.

En anders is het even lastpass/dashlane weer opstarten en via recente apps weer terug naar de browser om dan alsnog de gegevens in te laten vullen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis