Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik een nieuwe video kaart gekocht en geinstalleerd om beter te kunnen gamen (msi gforce gtx 1050 ti 4gb) Dit werkte gewoon prima tot dat ik een maandje later Forza horizon 3 kocht. Sindsdien heb ik constant problemen. Eerst crashte het spel random tijdens het gamen. Dit gebeurde steeds vaker. En nu restart zelfs mijn hele computer als ik het spel net heb opgestart. Ook gebeurt dit ineens random tijdens het kijken van videos en het spelen van andere games wat eerst wel gewoon werkte.
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Voeding:
(Coolermaster RS-500-PCAP-A3)
Systeemspecs:
Editie: Windows 10 Home
Versie: 1703
Build van besturingssysteem: 15063.674
Processor: Intel Core i5 CPU
Ram Geheugen: 8,00 GB
Type systeem: 64-bits
Ik heb al mijn Systeem logboeken bekeken van na het random opnieuw opstarten van mijn computer en ik kon 4 Uitroeptekens vinden. Op internet had ik gelezen dat ik hier zou moeten kijken maar ik begrijp hier zelf helemaal niks van. Dit zijn de uitroeptekens die ik kon vinden:
1. De vorige afsluiting van het systeem om 16:00:36 op 3-11-2017 is onverwacht gebeurd.
2. Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
3. De CldFlt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De aanvraag wordt niet ondersteund.
4. De NetTcpActivator-service is afhankelijk van de NetTcpPortSharing-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen.
Alvast dank,
Help!
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Voeding:
(Coolermaster RS-500-PCAP-A3)
Systeemspecs:
Editie: Windows 10 Home
Versie: 1703
Build van besturingssysteem: 15063.674
Processor: Intel Core i5 CPU
Ram Geheugen: 8,00 GB
Type systeem: 64-bits
Ik heb al mijn Systeem logboeken bekeken van na het random opnieuw opstarten van mijn computer en ik kon 4 Uitroeptekens vinden. Op internet had ik gelezen dat ik hier zou moeten kijken maar ik begrijp hier zelf helemaal niks van. Dit zijn de uitroeptekens die ik kon vinden:
1. De vorige afsluiting van het systeem om 16:00:36 op 3-11-2017 is onverwacht gebeurd.
2. Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
3. De CldFlt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De aanvraag wordt niet ondersteund.
4. De NetTcpActivator-service is afhankelijk van de NetTcpPortSharing-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen.
Alvast dank,
Help!