Dubbele review?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Beste modjes,

Ik heb onlangs een review geplaatst voor de Acer Predator XB271HU (TN paneel) monitor.
Zie:

productreview: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart review door Snowwie

Maar het vreemde is, dat deze zelfde review OOK wordt gepost bij de IPS variantie van deze monitor:

pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart

Klopt dat wel?
1 tweaker heeft dit ook al opgemerkt.
Als ik een aanpassing doe bij het TN paneel review gaat de aanpassing van de review die bij het IPS paneel staat gewoon mee, dus ik durf em ook niet zo maar te verwijderen bij het IPS paneel.

[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 06-11-2017 17:00 ]

Mijn YouTube Channel

Beste antwoord (via Snowwie op 06-11-2017 17:57)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Om de reden die @MsG noemt zijn de reviews van de verschillende uitvoeringen in de meeste categorieen samengevoegd, omdat er technisch onderling vaak geen of minimaal verschil is en je prima een review van een andere uitvoering kan lezen.

Dit is vooral handig wanneer er voor de uitvoering waar jij naar kijkt weinig of geen reviews van zijn. Er is in die gevallen een schakelaar om toch alleen de reviews te bekijken van die specifieke uitvoering, in dit voorbeeld heeft de 34" variant slechts 1 review, maar de 39" variant heeft er 6: pricewatch: LG 34UC99-W Wit, via het schakelaartje onder de scoreverdeling kan je omschakelen.

Maar zoals ook @Snowwie zegt, was het in dit geval helemaal niet handig geweest om deze samen te voegen, ik heb ze dan ook uit elkaar gehaald: pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart en pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart. Zo te zien moeten de reviews nog even worden overgezet (staan nu nog allemaal bij de IPS, maar ze koppelen wel naar de TN variant), dit zou met maximaal een uurtje zich vanzelf moeten oplossen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Normaliter zijn subvarianten van producten (voorheen vaak kleur) samengevoegd in dit soort dingen. Omdat als jij iets vindt van een bepaalde rode camera, hetzelfde voor 99% ook wel op gaat voor een blauwe variant.

Paneeltype lijkt me inderdaad wel een wat fundamenteler verschil die zich minder leent om samen te voegen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
MsG schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:00:
Paneeltype lijkt me inderdaad wel een wat fundamenteler verschil die zich minder leent om samen te voegen.
Exact, omdat de doelgroepen heel verschillend zijn.
TN -> gamers en IPS -> fotobewerkers (als voorbeeld).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Om de reden die @MsG noemt zijn de reviews van de verschillende uitvoeringen in de meeste categorieen samengevoegd, omdat er technisch onderling vaak geen of minimaal verschil is en je prima een review van een andere uitvoering kan lezen.

Dit is vooral handig wanneer er voor de uitvoering waar jij naar kijkt weinig of geen reviews van zijn. Er is in die gevallen een schakelaar om toch alleen de reviews te bekijken van die specifieke uitvoering, in dit voorbeeld heeft de 34" variant slechts 1 review, maar de 39" variant heeft er 6: pricewatch: LG 34UC99-W Wit, via het schakelaartje onder de scoreverdeling kan je omschakelen.

Maar zoals ook @Snowwie zegt, was het in dit geval helemaal niet handig geweest om deze samen te voegen, ik heb ze dan ook uit elkaar gehaald: pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart en pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart. Zo te zien moeten de reviews nog even worden overgezet (staan nu nog allemaal bij de IPS, maar ze koppelen wel naar de TN variant), dit zou met maximaal een uurtje zich vanzelf moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Klopt, dat zie je dan vaak bij harde schijven, van het zelfde merk en type. Alleen maar met de verschillende groottes, werkt het dan goed genoeg om alle reviews bij elkaar te zetten.

@Glaanie Bedankt. :)

Mijn YouTube Channel