Mijn vraag:
Ik ga met mijn gezin met de auto rondreizen in Afrika. Ik heb 2 jonge kinderen op de achterbank die beide kunnen beschikken over een iPad voor hun neus.
Graag wil ik weten hoe ik een simpel en goed netwerk maak, zodat:
(i) De kinderen films kunnen kijken op die iPads (synchroon of individueel?);
(ii) Wij zullen video's en foto's maken, deze willen we opslaan;
Relevante software en hardware die ik gebruik
- apple macbook (2x)
- iPhones
- 2x iPads 2017
- ...
- ...
Overwegingen:
- Wij gaan 1-2 jaar reizen, dus content (films) kunnen niet op de iPad staan. De bron moet dus een externe HD zijn of onze MacBooks.
- Internet is niet beschikbaar, soms lokaal in een lodge/hotel. Dan kunnen we downloaden bijv.
- Content wil ik het liefst van bijv. Netlix halen (offline kijken), al zie ik dat er beperkingen zijn wat betreft downloaden op de Mac...
- In de auto is 12V en evt. 220V (dual battery system)
Ik ga met mijn gezin met de auto rondreizen in Afrika. Ik heb 2 jonge kinderen op de achterbank die beide kunnen beschikken over een iPad voor hun neus.
Graag wil ik weten hoe ik een simpel en goed netwerk maak, zodat:
(i) De kinderen films kunnen kijken op die iPads (synchroon of individueel?);
(ii) Wij zullen video's en foto's maken, deze willen we opslaan;
Relevante software en hardware die ik gebruik
- apple macbook (2x)
- iPhones
- 2x iPads 2017
- ...
- ...
Overwegingen:
- Wij gaan 1-2 jaar reizen, dus content (films) kunnen niet op de iPad staan. De bron moet dus een externe HD zijn of onze MacBooks.
- Internet is niet beschikbaar, soms lokaal in een lodge/hotel. Dan kunnen we downloaden bijv.
- Content wil ik het liefst van bijv. Netlix halen (offline kijken), al zie ik dat er beperkingen zijn wat betreft downloaden op de Mac...
- In de auto is 12V en evt. 220V (dual battery system)
[ Voor 3% gewijzigd door jhveldhuis op 06-11-2017 16:08 ]