Toon posts:

Upgrade grafische kaart of meer / stille kast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Grafische kaart kapot HD7870-DC-2GD5 , nu zoek ik een vervanger voor deze kaart ,maar weet niet of het de moeite is met de huidige pc
Heb nu een Shuttle pc : XPC model SZ77R5
core i5-3570K
16gb ram
ssd2 M4 128gb
HD-WD10EZRX 1T
win7

vervanger grafische kaart : GeForce GTX 1060 Gaming, 6144 MB GDDR5

speel starcraft2
kan ik dit systeem nog gebruiken ,denk er wel over om dit geheel over te bouwen, als dat mogelijk is naar een andere kast (stiller) . als iemand een kleine stille kast weet ,laat maar horen

Alle reacties

• ETHART
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 08:19
Die upgrade heeft zeker zin.

Je kan alleen geen al te dikke videokaart gebruiken zo te zien.

Verwijderd

Topicstarter
dus alleen grafische kaart kopen , de rest gaat nog ?.
maakt wel veel lawaai deze kast ,misschien juist grafische kaart aankopen en nieuwe kast (stillere)

• ETHART
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 08:19
Het moederbord in je kast heeft een afwijkende vorm en zal niet in een andere kast passen dus dat is geen optie denk ik.

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 16:39
Je kan wel gaan ombouwen naar een andere kast, maar als ik me niet vergis zit je met een shuttle barebone vaak ook vast aan de geintegreerde koelontwerpen, gaat dus iets lastiger zijn.

weet ook niet zeker wat voor een vormfactor moederbord je hebt, standaard ITX gok ik als ik het zo zie.
Zou er verder niet te moeilijk over doen ,je cpu is prima, 16gb is ook genoeg, je hebt een leuk ssdtje, wellicht dat je in de toekomst een grotere wilt.

let op dat je nieuwe videokaart in de kast past, of als je alles in een nieuwe kast wilt schroeven, let op dat dit past en dat je dan waarschijnlijk een nieuwe cpu koeler nodig hebt ook.

Hier een hoop kleine kastjes
categorie: Behuizingen

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-02 17:15
Je huidige CPU/ram combinatie gaat het meeste nog prima draaien ja.

Qua kast is het waarschijnlijk verstandig om iets groters te zoeken als je het geluid binnen de perken wilt houden. De shuttle die je hebt, kan niet genoeg verse lucht aan- en afvoeren voor je videokaart. Dat deel van de kast zal een stuk warmer worden dan je eigenlijk wilt door de extreem beperkte luchttoevoer.

De vragen zijn dus voor jezelf:
wil ik een (iets)grotere kast?
Hoeveel wil je er aan uitgeven?
Past mijn moederbord daarin? (wat is je moederbord?)

En vanuit ons: Wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties , ga eerst eens kijken naar de grafische kaarten ,max 4 cm dikte.
Ook bedankt voor de link behuizingen Wannial .
Shuttle wel stil gewoon internet ,maar vanaf je gaat gamen te luid ,dus eens kijken naar nieuwe case
Pagina: 1