Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• berer08
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-06 08:50
Voor en familielid die eenzijdig verlamd is zoek ik een tablet.
Omdat het gebruik van het stekkertje voor het laden van een tablet moeilijk is zoek ik een model die je draadloos kunt laden.
Bestaan er dergelijke tablets?

De pricewatch is hier niet duidelijk in. Er bestaat een selectie mogelijkheid echter is deze verwarrend.
Google laat alleen maar laad modules zien.

[ Voor 25% gewijzigd door berer08 op 06-11-2017 09:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Jazeker, echter werkt de PriceWatch er niet goed mee om. Kijk ondertussen ook even op Google, staat veel informatie over.

[ Voor 4% gewijzigd door Slavy op 06-11-2017 08:50 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

berer08 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:41:
Voor en familielid die eenzijdig verlamd is zoek ik een tablet.
Omdat het gebruik van het stekkertje voor het laden van een tablet moeilijk is zoek ik een model die je draadloos kunt laden.
Bestaan er dergelijke tablets?
Volgens mij niet! Althans op de Europese markt zie ik niet zo snel voorbeelden.
Misschien op de Aziatische markt.

Je zou eens kunnen kijken naar docking stations. Voor de iPad zijn die er (Logitech) waarbij je iPad op de contactpunten plaatst. Misschien voor android tablets ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-06 14:07
Daar heb ik zelf ook al eens naar gezocht als vervanging van een HP Touchpad met Touchstone lader. Sinds de Nexus 7, heb ik geen tablets met QI-laden meer voorbij zien komen.

@Slavy, je hebt geen tablets met Draadloos laden: Ja. Daardoor heb je daar die optie niet.

De beste optie daarna is een Apple iPad Pro met een Logitech BASE Oplaadstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@berer08 Wat heb je zelf al gevonden en gedaan? Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu hebt laten zien, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Wil je dus even je openingspost aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
Je zou nog kunnen kijken naar een goede magnetische oplader. Draadloos laden met tablets is zeldzaam.

Zoiets als deze:
https://nl.aliexpress.com...B-Type-C/32818620188.html
Wel even wachten tot 11/11 met bestellen ivm de prijs. Je kan mogelijk daarna nog een extra connector kopen voor een ander apparaat.

[ Voor 58% gewijzigd door Raznov op 06-11-2017 10:47 ]

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berer08
rens-br: Je hebt gelijk. Mijn vraag was nog niet volledig. Heb mijn vraag aangepast. Het is lastig om de juiste informatie boven water te krijgen. Dit had ik niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
@berer08 op de Nexus 7 na, denk ik dat het antwoord nee is. Deze bestaan niet meer. Ik heb nog even gezocht bij wat Chinese tablets, maar geen resultaat. Andere optie zou zijn om met een wiresless charging pad te gaan werken, maar om dat echt mooi weg te werken zal je in de meeste gevallen de tablet open moeten halen wat niet echt handig is bij nieuwe tablets.

Ik zou zelf voor de magnetische oplossing gaan, maar geen idee of dit een optie is? Kabel vast leggen, magneetje in de tablet houden en zodra hij opgeladen moet worden er aan koppelen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berer08
Allen bedankt voor jullie reactie. Ik kon nml zelf ook niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Zoiets geen optie? Micro-USB aansluiting die in de tablet blijft en daartussen zit een magnetische verbinding:
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN

Lijkt me een stuk makkelijker dan priegelen met die irritante Micro-usb aansluiting, die per fabrikant ook nog weer anders zit.

Of anders permanent aan het stroom geen optie?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1