Beste mensen ; waar ik mij aan erger ; dat je als je telefoon ff ouder wordt ; geen updates meer krijg van meneer Google! ; zelf heb ik een Motorola moto g 3rd gen ; draait op marshmallow ; laatste patch was op april 2017!; lijkt wel dat Google je naar ander half jaar gewoon vergeet ; of je moet een dure pixel of nexus hebben ; constant brengen ze nieuwe versies uit ; maar ze zijn te beroerd om je oudere telefoon veilig te houden ; heb nog een lumia 640 erbij ; daar krijg je regelmatig updates ; nu is Motorola over genomen door lenovo ; daar zal het misschien aan liggen ; denk dat mijn volgende telefoon toch maar apple wordt ; ben ik ook niet kapot van ; maar het updaten is wel stukken beter! ; ben ik nu te negatief? ; mijn enthousiasme is een beetje weg bij Android ; de telefoon is anders prima ; dat is het punt niet ; maar als je een iets ouder os hebt ; kan je het schudden bij meneer Google...
http://taaladvies.net/taa...hoofdletter_na_puntkomma/
Ik heb het na één regel opgegeven, het is een niet te volgen warrig verhaal.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
dit
en om voor de rest op je verhaal in te gaan: google geeft gewoon updates voor android, de fabrikant van je telefoon zet ze niet door naar jouw toestel.
Dus als jij betere updates wilt hebben: Ander merk telefoon gaan zoeken.
Naast alles wat er al gezegd is, is het een 'budget' telefoon, waardoor je kunt verwachten dat updaten zeker geen prioriteit zal zijn van de fabrikant. Je gaat nu een telefoon van 1000+ euro kopen en dan krijg je een beter updatebeleid, niet echt heel verrassend.
Als je het bij één regel hebt gehouden, dan heb je wel het hele stuk gelezen... ;-)True schreef op maandag 6 november 2017 @ 01:07:
http://taaladvies.net/taa...hoofdletter_na_puntkomma/
Verwijderd
Je schopt tegen de verkeerde steen. Motorola geeft je geen updates.
En ja, een moto G ging/gaat voor wat, 150euro +- over de toonbank. iphone 600+
Kan je er 4 kopen, zelfde prijs, heb je ook je updates. Gewoon steeds overgaan op het nieuwe model.
Kies zelf maar.
Kan je er 4 kopen, zelfde prijs, heb je ook je updates. Gewoon steeds overgaan op het nieuwe model.
Kies zelf maar.
Zet er een; custom rom; op.
En zelfs zonder custom rom kreeg mijn S4 (in mijn woordenboek dus redelijk oud) nog altijd security updates.
Zoals anderen al aangeven, dat ligt niet aan Google.
Leuk bash-topic. Maar wat wil je ermee bereiken?
En zelfs zonder custom rom kreeg mijn S4 (in mijn woordenboek dus redelijk oud) nog altijd security updates.
Zoals anderen al aangeven, dat ligt niet aan Google.
Leuk bash-topic. Maar wat wil je ermee bereiken?
En als we dan de merkenladder beklimmen, is Motorola tegenwoordig onderdeel van Lenovo. ThinkPads zijn leuk daarvan, maar alles daarnaast mijdt ik.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:11:
Je schopt tegen de verkeerde steen. Motorola geeft je geen updates.
Kies zelf maar.
Dit is een beetje moeilijk te lezen, dus het komt over als een onsamenhangend verhaal. Denk voortaan even om de leesbaarheid van je posts, je medeforumgebruikers zullen je er dankbaar om zijn. Verder kan ik geen punt van discussie herkennen; dat updates niet erg snel gaan is al jaren bekend. Bij gebrek aan doel van dit topic, doe ik er dus maar een slotje op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()