Toon posts:

Wanadoo broadband VS Wanadoo Basic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende ik heb nu al sinds een jaar of 2,5 het gewone Wanadoo Basic ( F59,- ).

Nu introduceren ze Wanadoo Broadband Basic ( F60,60 ) met een snelheid van 8kb/s. Dan kan ik niet anders concluderen dat je voor 1,60 gulden meer per maand een snelheid krijgt van 8kb/s ipv de gem. 4 die ik nu heb.

Dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk.... of zit er een addertje onder het gras????

Verwijderd

Topicstarter
Op Tweakers.net staat het nieuwsitem waarin Casema dit bekend maakt. Ik heb geprobeert helpdesk te bellen om dit te vragen maar nog 10 wachtende voor me dus maar weer neergegooid.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:15
wanadoo cable basic = demos (deltakabel modem)

wanadoo broadband basic = com21

het demos systeem wordt in gebieden waar com21 beschikbaar is niet meer uitgeleverd. Alles gaat over op com21...demos zal dus binnen niet al te lange tijd verdwijnen..
Broadband basic is het voormalige wanadoo cable plus pakket.
Als je de mogelijkheid hebt om over te stappen op com21 zou ik het zeker doen. Als je nu overstapt op het broadband basic pakket kun je ook altijd nog overstappen op premium. Dat kan dan gewoon snel geregeld worden. Teruggaan naar een langzamer pakket kost geloof ik wel geld, upgraden niet.

We blijven Hollanders en willen dus alles voor zo min mogelijk geld. Voor een normale internetter (beetje surfen en mailen, af en toe een mp3 tje...maar geen warez en films e.d ) is 8 Kbyte genoeg.
dus biedt wanadoo/casema ook de mogelijkheid om een goedkoper pakket te nemen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Topicstarter
Hoe gaan ze er voor zorgen dat ons abbo. met dus de externe kabelmodem verdwijnt???

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 10 juli 2001 20:43 schreef ---ROBIN--- het volgende:
Hoe gaan ze er voor zorgen dat ons abbo. met dus de externe kabelmodem verdwijnt???
Volgens mij blijft het Basic abbo met het demos modem voorlopig nog wel bestaan, er worden alleen geen nieuwe mensen meer op aangesloten in de Com21-gebieden. Ik zou inderdaad als je de mogelijkheid hebt over te stappen naar een abbo met een Com21 modem, dit met beide handen aanpakken! Dan heb je gewoon een goede strakke 8 kB verbinding met een lekkere lage ping (ideaal voor online games) voor hetzelfde geld. Als je het geld ervoor overhebt is Premium natuurlijk nog veel lekkerder. :7 (tsss het lijkt wel reclame :) )

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ik vind die premium een goede prijs hebben. Voor mensen die idd wat minder d/l is de basic goed, en voor een flink snellere verbinding is 100 piek nog niet veel...

Wat er ook gebeuren moogh...

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36
hmpf, die 8 kilobyte/s haal ik met m'n demos ook nog wel... dat je dat nu broadband durft te noemen vind ik regelrechte misleiding.

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

* Jive is het (helaas) met valkenier eens, die 8kb haal ik ook wel (s'nachs om 05:00 dan) als mijn buren niet weereens lopen te pompenmet getright ofzow.

Doordat ik een freesco doos gebruik voor mijn internetverbinding (en andere dingen op mijn thuis-lan) heb ik ook geen problemen met inloggen enzo, want de lijn blijft de vole 36 uur open (alsie er niet uitknalt natuurlijk). Door deze setup heb ik ook nooit last van autorisatiestoringen, want hij blijft net zolang gaan totdat ie er weer in is.

Mijn vraag/reply hierop is dus, hoe stabiel is de verbinding met com21.
Want als de verbinding dan ineens 4x per week eruit valt voor een paar uur zal je altijd zien dat dat net op het moment is datik effe wil surfen. En daar heb ik in mijn 2jaar graasema voorlopig nog erg weinig problemen mee gehad, hoe verschrikkelijk irritant dat demos-systeem ook is.

Stabiliteit is immers belangrijker dan snelheid, nou ja... beetje dan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1