Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 21:21
Ik zoek een?
Videokaart

Wat is je budget?
~ 600

Hallo,
Ik wil graag een 1080 kopen, maar ik twijfel tussen 2 kaarten. Kan iemand mij misschien vertellen wat slimmer is om te kopen. Dingen waar ik me momenteel mee bezig houd:
- Overclocken
- Software
- Garantie (RMA)

Ik zie dat de Gigabyte AORUS 1080 een klein beetje beter is op veel vlakken dan de MSI, maar de MSI daarintegen heeft 11GHz VRAM ipv 10GHz bij de AORUS.

Wat zouden jullie aanraden, en waarom?

[ Voor 19% gewijzigd door NielsG op 06-11-2017 09:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsG
De Gigabyte AORUS 1080 Extreme edition is geen optie, aangezien die nergens te koop is voor een redelijke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kijk eens je oude topics terug? Al sinds augustus ben je aan het twijfelen over bepaalde (minimale) details maar als ik zo globaal lees, stel je nergens hele harde eisen/wensen noch lees ik een duidelijke use-case waarom je bepaalde zaken benoemt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsG
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:05:
Kijk eens je oude topics terug? Al sinds augustus ben je aan het twijfelen over bepaalde (minimale) details maar als ik zo globaal lees, stel je nergens hele harde eisen/wensen noch lees ik een duidelijke use-case waarom je bepaalde zaken benoemt.
Ik kijk zekers mijn oude topics terug. Op basis van mijn oude topics heb ik besloten een 1080 te willen. Ik stel niet echt harde eisen / wensen, omdat ik geen idee heb wat ik moet verwachten op dit niveau. Ik had een R9 380, dus overstappen naar 1080 zou ik niet echt weten waar ik op moet letten e.d. Wat bedoel je precies met een duidelijk use case? Waarom ik het graag wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 10:18

Hegeman

Weet van alles wat

NielsG schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:10:
[...]

Ik kijk zekers mijn oude topics terug. Op basis van mijn oude topics heb ik besloten een 1080 te willen. Ik stel niet echt harde eisen / wensen, omdat ik geen idee heb wat ik moet verwachten op dit niveau. Ik had een R9 380, dus overstappen naar 1080 zou ik niet echt weten waar ik op moet letten e.d. Wat bedoel je precies met een duidelijk use case? Waarom ik het graag wil?
Met de use-case bedoeld @MAX3400 denk ik waar je het geheel voor gaat gebruiken. Gewoon zo specifiek mogelijk beschrijven, des te gerichter zijn de antwoorden.