Alternatief TeamViewer iPad 3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond.

We hebben onze oma een iPad 3 gegeven (refurbished) om haar op facebook te laten kijken en facetime. Nu snapt ze niet helemaal hoe het werkt en soms klikt ze dingen aan die ze niet aan hoort te klikken. Ik heb geprobeerd om teamvieuwer te instaleren. Helaas werkt deze niet op iOS 9.1 en iPad 3 update niet verder.

Weet Iemand een alternatief voor teamvieuwer die op een iPad werkt ofwel een besturing op afstand app.

Ik hoop dat Iemand de goude tip kan geven

Alvast bedankt en een fijne avond!
Harrold

(Niks in de zoekfunctie gevonden btw)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 17:26

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dan denk ik dat je niet heel goed gezocht hebt. Waarschijnlijk dat je daar al mee vooruit kunt.
Mocht dat niet lukken: een alternatief toverwoord om te gebruiken zou zijn 'remote support' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:10:
Goedeavond.

We hebben onze oma een iPad 3 gegeven (refurbished) om haar op facebook te laten kijken en facetime. Nu snapt ze niet helemaal hoe het werkt en soms klikt ze dingen aan die ze niet aan hoort te klikken. Ik heb geprobeerd om teamvieuwer te instaleren. Helaas werkt deze niet op iOS 9.1 en iPad 3 update niet verder.

Weet Iemand een alternatief voor teamvieuwer die op een iPad werkt ofwel een besturing op afstand app.

Ik hoop dat Iemand de goude tip kan geven

Alvast bedankt en een fijne avond!
Harrold

(Niks in de zoekfunctie gevonden btw)
De hele schermsharing functionaliteit zit pas in iOS 11. Met de iPad 3 gaat dit helaas niet meer lukken.
Er is geen alternatief mogelijk tenzij je gaat Jailbreaken of dat je Oma ook een Macbook/iMac heeft. Dan zou je de iPad bekabeld kunnen aansluiten en via Quicktime het beeld laten zien.