Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvandijk14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 22:46
Hallo allemaal

Ik beschik over een laptop (msi ge62 6qc apache 018nl). Wanneer ik zonder lader op mijn laptop bezig ben maakt mijn laptop een soort krakend en piepend geluid. Wanneer ik mijn laptop aan de stroom doe hoor ik dit geluid niet.

Zou dit te maken hebben met de accu?

Iemand een idee?
Ik hoor het graag :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Heb je het ook zonder accu geprobeerd? Normaal maken accu's geen geluid, maar als eer overslag op treedt. Maak er eens een geluidssopname van. Al gok ik ook op een defecte accu.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het geluid uitzetten, rechts onderaan naast de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

TommieW

Numa numa.

Coil whine?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Goede hint: hoor je het geluid door de luidsprekers of rechtstreeks? Ik naam aan rechtstreeks.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvandijk14
Ik bedoel als ik bezig ben op mijn laptop zonder aan de stroom te werken hoor ik een piepend geluid. Zodra ik mijn laptop aan de stroom doe is dit geluid weg

Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvandijk14
bedankt voor de reactie ik ga de accu eruit halen en dan de laptop aan de stroom aansluiten. Hoor ik dan nog gepiep stuur ik hem op heb nog een kleine jaar garantie bij coolblue. je hoort van mjj🙋
Pagina: 1