Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijanma
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-08-2023
Hoi,

Ik heb een vraagje over whatsapp backups. Paar dagen geleden, 2 november om precies te zijn had ik een backup gemaakt van whatsapp via google drive. Ik had een aantal chats verwijderd na de backup te hebben gemaakt. Nu vandaag probeer ik de oude chats die ik heb verwijderd weer terug te halen, maar die chats die ik heb verwijderd komen niet terug. Alle fotos en videos komen wel terug, alleen de berichten in de verwijderde chats niet.
In principe hoort mijn google drive back up alle chats te hebben, dus ook degene die ik heb verwijderd? Hoe kan ik deze verwijderde chats nog terughalen?

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door mijanma op 05-11-2017 16:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Kijk eens in de settings van Whatsapp hoe vaak er automatisch een backup wordt gemaakt.
Grote kans dat die van 2 november al overschreven is, aangezien er maar 1 backup bestand is dat steeds wordt bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 12:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee hoor. Je kunt enkele dagen terug, zolang je van het backupbestand op gDrive de datum verwijderd uit de bestandsnaam. Daarna de cache van Whatsapp legen zodat je fris en fruitig de installatie moet doorlopen en die hernoemde backup wordt vervolgens teruggezet.

Houd dan nog wel in het achterhoofd dat je de gesprekken tussen toen en nu kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Je kunt een oudere backup terugzetten, maar houd er rekening mee dat je nieuwe berichten dan weer weg zijn. Verwijderd is verwijderd is een beetje het idee bij WhatsApp.