Pricetracker emailnotificatie?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bij de meuktracker heb je de optie om een e-mail te krijgen als er een update is.
Bij de pricetracker lijkt mij dit ook wel handig. Als de prijs bijv. verhoogd of verlaagd is van een product. Kan je eventueel extra sparen, of extra snel kopen.

Goed idee??

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Of dat je een bepaalde minimum prijs kunt invullen en dat je een mail krijgt zodra een product onder die prijs komt.

• koelkast
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 20:09 schreef Femme het volgende:
Of dat je een bepaalde minimum prijs kunt invullen en dat je een mail krijgt zodra een product onder die prijs komt.
Da's ook een goeie. Een soort budgettomaat :). Maarja, dat werkt misschien wat frusterender, dan krijg je nooit mail.

Een combinatie van die 2 is vast ook wel mogelijk, dat je kunt kiezen ofzo:

- e-mail mij als de prijs verandert
- e-mail mij als de prijs onder **** komt

• koelkast
  • Niet online
Wordt dit nou op een of andere TODO lijst gezet of verdwijnt het langzaam naar de achtergrond??

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mischien ook wel leuk:

Dat een proggie/scriptje de cheapest computer voor je uitzoekt(totale dus..)

Want nu moet ik elke keer apart alles zoeken :) en dan typ ik max van fl xxx,xx in en krijg dan meerdere totaal samengestelde pc

Defunctus Deo Juvente

• koelkast
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 10:56 schreef HappyFun het volgende:
Mischien ook wel leuk:

Dat een proggie/scriptje de cheapest computer voor je uitzoekt(totale dus..)

Want nu moet ik elke keer apart alles zoeken :) en dan typ ik max van fl xxx,xx in en krijg dan meerdere totaal samengestelde pc
Nadeel is dat je voor zo'n systeem heel Nederland af wil reizen. Tja, bij studenten met hun OV-kaart en tijd teveel wil dit weleens lukken, maar anderen zullen hier vast geen zin in hebben... :)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 11:37 schreef LL Koelkast het volgende:

[..]

Nadeel is dat je voor zo'n systeem heel Nederland af wil reizen. Tja, bij studenten met hun OV-kaart en tijd teveel wil dit weleens lukken, maar anderen zullen hier vast geen zin in hebben... :)
Incl die verzendkosten is nog steeds cheapy..

Defunctus Deo Juvente

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, bij studenten met hun OV-kaart en tijd teveel wil dit weleens lukken, maar anderen zullen hier vast geen zin in hebben... :)
En die is van 16 juli t/m 16 augustus alleen maar geldig als kortingskaart, kan je nagaan ;)

• koelkast
  • Niet online
Wordt hier nog iets mee gedaan? Het lijkt me nl. erg handig :)

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ooit een keer.
Pagina: 1