Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-08 21:51
Hey allemaal :),

Na 4 jaar is mijn Samsung S4 mini aan vervanging toe, omdat deze het niet meer doet. Ik ben op zoek naar een flagship killer/mid-range smartphone rond de €400.

Wat ga ik ermee doen

Ik wil graag wat 'zwaardere' games spelen zoals Asphalt 8. Natuurlijk ook voor appen en browsen. Ook moet de smartphone een goede accu hebben om grotendeels van de dag door te komen. De camera moet redelijk goed zijn. Ik ben tevreden met de Samsung S6 camera. Ik weet alleen niet of dit binnen mijn budget past.

Wat voor specificaties moet een smartphone hebben

-Snapdragon 835/ Hisilicon kirin 960 of een SoC van de vorige generatie
-Minimaal 4gb RAM
-Full HD resolutie (1920x1080)
-Groter dan 5 inch

Wat heb ik zelf gevonden

-Honor 9
-Samsung S7
-Huawei Mate 10 lite (deze komt 8 november uit)

Ik heb alleen geen ervaring met Honor/Huawei. Hoe zit het met updates. Heeft iemand ervaring met Honor en Huawei smartphones?

Is de Samsung Galaxy s7 nog een goede smartphone om te kopen? Ook al is deze vorig jaar uitgekomen.

En als laatste vraag: zijn smartphones met een glazen achterkant niet kwetsbaarder dan een met een metalen achterkant?

Mocht het zijn dat ik een smartphone niet genoemd heb, laat het dan vooral weten. Ik ben benieuwd naar jullie meningen over deze smartphones.

[ Voor 67% gewijzigd door Jotyjo op 06-11-2017 15:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
LG G6 op eGlobal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Is de LG G6 niet goedkoper op phonemarket.nl? Hoe is LG met updates en heb jij ervaring met deze smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Jotyjo schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:08:
[...]

Is de LG G6 niet goedkoper op phonemarket.nl? Hoe is LG met updates en heb jij ervaring met deze smartphone?
Ik heb hem zelf niet, maar lees even het ervaringen topic in het Android deel van het forum. Ik zie het toestel alleen regelmatig als keuze voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
swhnld schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ik heb hem zelf niet, maar lees even het ervaringen topic in het Android deel van het forum. Ik zie het toestel alleen regelmatig als keuze voorbij komen.
Ik heb gelezen dat het een goede smartphone is voor zijn prijs en LG is snel met updates. Alleen jammer dat deze telefoon een SoC bevat van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Ik twijfel vooral tussen deze drie smartphones:

-Honor 9
-Samsung S7
-LG G6

Welke van deze drie is het best om te kopen? Met welke krijg je het meeste waard voor je geld? Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 07-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

Naar mijn doen is de Samsung reeks 1 van de beste telefoons.
Ik zal de S7 aanraden maar dat is mijn ervaring.
2de hands zou er wel een S7 voor dat bedrag beschikbaar zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door jesperber op 07-11-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• david72
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 14:00
Ik heb vandaag de S7 besteld (411€ bij BOL)

Twijfelde ook tussen deze en de Honor 9.
Pagina: 1