Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet haperingen, ligt het aan de router?+traag internet

Pagina: 1
Acties:

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11 20:02
Hallo Allemaal,

Ik heb al erg lang last van een internetprobleem:

Mijn internet hapert soms,zelfs op online internet spelletjes zie ik mijn verbinding soms haperen. Na een paar seconden komt de verbinding dan weer terug.

Mijn internet snelheid komt niet boven de 5 mb/s om te downloaden.

Nou vraag ik mijzelf af ligt het dan aan de router? Wij hebben momenteel een standaard ziggo router met een internet abonnement.

Heb de router al meerdere malen gereset maar het maakt geen verschil.
Tevens zit de pc verbonden via kabel aan de router dus ligt ook niet aan het draadloze gedeelte.

Dus is dit dan een typisch router/ziggo probleem?

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Hoi Timetje100,

Kan me voorstellen dat je van een haperende internetverbinding niet vrolijk wordt. Kijken graag of we een oorzaak kunnen vinden en hoe we dit kunnen oplossen. Wil je ons een privebericht sturen met een toelichting samen met je postcode+huisnummer? Dan gaan we je helpen.

Groet,

Jelle - Ziggo Webcare

VodafoneZiggo-webcare

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11 20:02
VodafoneZiggo schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:29:
Hoi Timetje100,

Kan me voorstellen dat je van een haperende internetverbinding niet vrolijk wordt. Kijken graag of we een oorzaak kunnen vinden en hoe we dit kunnen oplossen. Wil je ons een privebericht sturen met een toelichting samen met je postcode+huisnummer? Dan gaan we je helpen.

Groet,

Jelle - Ziggo Webcare
Ik heb een bericht verstuurd