hoe kan ik mijn monitor automatisch aanlaten gaan als ik mijn pc opstart(ATX) ik weet wel dat vele AT kasten een aparte aansluiting hadden voor een monitor
Ik zou als ik jou was de monitor niet uitzetten, hoef je ook niet zoveel moeite te doen om een knopje in te drukken!!!!!!
je zegt et zelf, gewoon een AT-kast neme
je hebt nu een stroomkabel die van je monitor naar je stopcontact gaat, nu heb je ook een kabel die prop je in je voeding, in dat andere gat dan waar je stroom in gaat ja.
Verwijderd
Jawel best veel zelfs, maar die tweede aansluiting is niet geschakeld. Dwz: hij staat dus altijd aan. Schiet je nix mee op dusOp dinsdag 10 juli 2001 19:55 schreef westcoastleader het volgende:
bestaat er geen atx voeding met nog een uitsparing voor de monitor?
gebruik een master/slave stekker doos , heb ik ook.
Je sluit voedingskabel van de kast aan als master, en de rest van de voedingskabel als slave.
Als je nu de PC aanzet gaat de rest ook aan.
Je sluit voedingskabel van de kast aan als master, en de rest van de voedingskabel als slave.
Verwijderd
nog nooit van gehoord, waar koop je die stekkerdozen lijkt mij namelijk ook wel handig.Op dinsdag 10 juli 2001 20:00 schreef Scapa Flow het volgende:
gebruik een master/slave stekker doos , heb ik ook.
Niet moeilijk doen en gewoon niks uitzetten. Zo doe ik dat 
Toenstraks heeft toevallig m'n PC weer eens uitgestaan omdat ik een koelertje op m'n videokaart ging bouwen
Toenstraks heeft toevallig m'n PC weer eens uitgestaan omdat ik een koelertje op m'n videokaart ging bouwen
Bij www.conrad.nl of bij de Gamma / Karwei / PraxisOp dinsdag 10 juli 2001 20:07 schreef wizler het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, waar koop je die stekkerdozen lijkt mij namelijk ook wel handig.
Verwijderd
Conrad heeft zo'n ding die alle apparaaten schakeld via usb. Heb ik zelf ook en die schakelt alles uit dus ook de monitor, printer( ik kwam er achter dat een canon inktjet ookal stond i uit nog 4,5 Watt aan stroom vrat en dat wil ik dus niet)en andere voedingsadaptors van scanner enz.
Kan bij Conrad nooit wat vinden in de search dus zelf even in het boek kijken, maar kost iets van f 65,-
Kan bij Conrad nooit wat vinden in de search dus zelf even in het boek kijken, maar kost iets van f 65,-
Je hangt het zaakje aan een UPS, zet je de UPS uit dan gaat alles uit, nadat je de pc uitgezet hebt
And The Only One
Pagina: 1