iPhone X zwart scherm, wel reactie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Vandaag mijn iphone x ingesteld en na even gebruiken kreeg ik bij het starten van de KBC online banking app een toetsenbord trillend over heel m'n scherm. Hierna had ik de iphone op stand-by gezet en terug aan maar dat werkte niet. Geen reactie op het scherm. Dan maar soft reset geprobeerd door volume omhoog, volume naar beneden en dan op uit blijven duwen, nog steeds geen beeld op het scherm. Maar als je naar beneden duwt met uit knop tezamen krijg je wel het trillen en het geluid van de sos knop. Dus staat de gsm wel gewoon aan. Hierna dan maar geprobeerd om hem te resetten dus volume omhoog, naar beneden en op uit blijven duwen terwijl hij met itunes verbonden was, dan eerst 'bijgewerkt' deed niets, daarna hersteld deed ook niets dus nu zit ik hier met een 'kapotte' iphone x. Iemand nog andere ideeën of ga ik morgen maar beter direct naar de apple store om dan te horen dat ik pas mijn vervang toestel over 4 weken kan ontvangen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:53
thibautb schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:58:
Vandaag mijn iphone x ingesteld en na even gebruiken kreeg ik bij het starten van de KBC online banking app een toetsenbord trillend over heel m'n scherm. Hierna had ik de iphone op stand-by gezet en terug aan maar dat werkte niet. Geen reactie op het scherm. Dan maar soft reset geprobeerd door volume omhoog, volume naar beneden en dan op uit blijven duwen, nog steeds geen beeld op het scherm. Maar als je naar beneden duwt met uit knop tezamen krijg je wel het trillen en het geluid van de sos knop. Dus staat de gsm wel gewoon aan. Hierna dan maar geprobeerd om hem te resetten dus volume omhoog, naar beneden en op uit blijven duwen terwijl hij met itunes verbonden was, dan eerst 'bijgewerkt' deed niets, daarna hersteld deed ook niets dus nu zit ik hier met een 'kapotte' iphone x. Iemand nog andere ideeën of ga ik morgen maar beter direct naar de apple store om dan te horen dat ik pas mijn vervang toestel over 4 weken kan ontvangen?
Vervelend dit zeg! Als je hem soft reset zie je dan ook het Apple logo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Terug naar de winkel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:48
Afspraak maken bij de Genius Bar en hopen dat ze iets voor je kunnen betekenen. Soms hebben winkels direct toestellen beschikbaar voor dit soort gevallen, maar het kan ook zijn dat je enkele dagen moet wachten op een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dus Volume up+down+Power voor 10 seconden (niet aangesloten op iets) geeft geen appeltje? Dat lijkt mij vreemd want het klinkt overduidelijk als een software issue.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Donstil schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:28:
Dus Volume up+down+Power voor 10 seconden (niet aangesloten op iets) geeft geen appeltje? Dat lijkt mij vreemd want het klinkt overduidelijk als een software issue.
Jup, geen logotje wel na even wachten terug reactie als je zo sos oproep doet en hij trilt ook als je hem terug in de lader steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thibautb schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:13:
Jup, geen logotje wel na even wachten terug reactie als je zo sos oproep doet en hij trilt ook als je hem terug in de lader steekt
Mm balen. Dan ff leeg laten lopen maar en kijken wat hij daarna doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is het toestel eerst volledig opgeladen met org. laadsysteem ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Hackus schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:10:
Is het toestel eerst volledig opgeladen met org. laadsysteem ?
Ja natuurlijk, ik ga geen random usb kabel er in steken als ik net een nieuwe erbij heb gekregen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

thibautb schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:06:
[...]

Ja natuurlijk, ik ga geen random usb kabel er in steken als ik net een nieuwe erbij heb gekregen...
Je zou niet de 1e zijn hoor. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 15:18
Forced reset proberen, als dat niet helpt in recovery mode zetten en met iTunes restoren. Hopelijk werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
TopsNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:41:
Forced reset proberen, als dat niet helpt in recovery mode zetten en met iTunes restoren. Hopelijk werkt dat.
Dat heeft ie al gedaan.
Klinkt gewoon als een hardware probleem, dus omruilen dat ding.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
TopsNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:41:
Ja allemaal al gedaan zoals hierboven staat. Ben nu in de apple winkel aan het wachten wat zij zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Je hebt helemaal geen beeld? Kijk eens onder een felle lamp of er niet ergens een haarscheurtje in het beeldscherm zit. Bij AMOled is het al voldoende om een scheurtje van een millimeter te hebben voor volledige uitval van een paneel. Kijk met name in de buurt van de randen.

Geen scheurtje te zien? Jammer voor de fabrikant en terug met het toestel voor ruiling / reparatie

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thibautb
Ben dus in de apple winkel geweest. Ze hebben zelf nog eens gedaan wat ik allemaal had gedaan, soft reset, update en restore werkte allemaal niet. Had geluk dat ze al 9 vervang toestellen in voorraad hadden en heb er dus direct terug eentje mee gekregen. Alles werkt nu zoals het moet, bedankt voor jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thibautb schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:25:
Ben dus in de apple winkel geweest. Ze hebben zelf nog eens gedaan wat ik allemaal had gedaan, soft reset, update en restore werkte allemaal niet. Had geluk dat ze al 9 vervang toestellen in voorraad hadden en heb er dus direct terug eentje mee gekregen. Alles werkt nu zoals het moet, bedankt voor jullie tips!
Nais. Goed om te lezen dat ze al swaps hebben.

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
burrfoot schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:37:
Je hebt helemaal geen beeld? Kijk eens onder een felle lamp of er niet ergens een haarscheurtje in het beeldscherm zit. Bij AMOled is het al voldoende om een scheurtje van een millimeter te hebben voor volledige uitval van een paneel. Kijk met name in de buurt van de randen.

Geen scheurtje te zien? Jammer voor de fabrikant en terug met het toestel voor ruiling / reparatie
Was het niet zo dat OLED juist beter bestand is tegen schade? Als je de onderkant eraf knipt dat de rest nog blijft werken ed?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Nee, was dat maar zo .. Maar fijn dat TS alweer back on track is.

Aangaande AMOled en scheurtes , vanwege mijn werk kom ik helaas dagelijks schermen tegen die een tikje hebben gehad, glas is heel maar het beeld is weg. Als je dan met een felle lamp of onder de microscoop kijkt, zie je vaak in de rand een miniem scheurtje en is het einde garantie voor mijn klant.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Pagina: 1