Beste mensen,
Mijn verouderde game pc is helaas in rook opgegaan en niet meer herstelbaar. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe waar ik weer een paar jaartjes mee vooruit kan. Ik heb via GamePC.nl al een paar keer iets samengesteld maar kom daar elke keer boven de 1000 euro uit. De onderdelen los bestellen en de pc zelf in elkaar zetten lijkt mij goedkoper.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben geen ervaren Gamer op PC maar wil een nieuwe PC aanschaffen om af en toe eens een game op te spelen. Ik speel Star Trek Online, Age of Empires, Anno 1404 etc. de wat oudere games met af en toe is een uitstapje naar een nieuwere game. Deze wil ik op de hoogste instellingen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 800 maar iets er over heen is ook geen issue.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, DVD/ Bluray speler en Card-Reader en een 500GB HDD (geen SSD). Kan prima als extra opslag fungeren naast een SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een i5 en geen B-merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil niet elk jaar hoeven te upgraden, moet weer paar jaar met deze pc vooruit kunnen. En wil er het liefst een SSD in hebben.
Ga je overklokken?
Nee niet nodig voor het gebruik wat ik er mee doe.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties om een goedkoper systeem samen te stellen en controle van wat ik nu heb samengesteld of dat volstaat.
Alvast bedankt voor de reacties!
Mijn verouderde game pc is helaas in rook opgegaan en niet meer herstelbaar. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe waar ik weer een paar jaartjes mee vooruit kan. Ik heb via GamePC.nl al een paar keer iets samengesteld maar kom daar elke keer boven de 1000 euro uit. De onderdelen los bestellen en de pc zelf in elkaar zetten lijkt mij goedkoper.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben geen ervaren Gamer op PC maar wil een nieuwe PC aanschaffen om af en toe eens een game op te spelen. Ik speel Star Trek Online, Age of Empires, Anno 1404 etc. de wat oudere games met af en toe is een uitstapje naar een nieuwere game. Deze wil ik op de hoogste instellingen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 800 maar iets er over heen is ook geen issue.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, DVD/ Bluray speler en Card-Reader en een 500GB HDD (geen SSD). Kan prima als extra opslag fungeren naast een SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 164,95 | € 164,95 |
1 | Asus Prime Z270-P | € 95,- | € 95,- |
1 | Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G | € 224,09 | € 224,09 |
1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Arctic Freezer 33 Plus | € 35,30 | € 35,30 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 500W | € 45,- | € 45,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 89,50 | € 89,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,74 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een i5 en geen B-merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil niet elk jaar hoeven te upgraden, moet weer paar jaar met deze pc vooruit kunnen. En wil er het liefst een SSD in hebben.
Ga je overklokken?
Nee niet nodig voor het gebruik wat ik er mee doe.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties om een goedkoper systeem samen te stellen en controle van wat ik nu heb samengesteld of dat volstaat.
Alvast bedankt voor de reacties!