Hey hoeveel fans kan je nu eigenlijk op 1 powerconnector aansluiten? voordat je hem in een apparaat duwt (of niet)???
Lijkt me er een beetje aan te liggen wat voor fans het zijn.
5 120mm sunon of delta fans of 5 40mm coolermastertjes.
5 120mm sunon of delta fans of 5 40mm coolermastertjes.
Op het moederbord? ik zou het netjes bij 1 houden!
Op een voedingsaansluiting recht van de voeding? Maakt nie veel uit denk ik, die kunnen wel flink wat amperage leveren....
Op een voedingsaansluiting recht van de voeding? Maakt nie veel uit denk ik, die kunnen wel flink wat amperage leveren....
Op mijn moederbord kunnen er 3 op: CPU/Chassis/Power fan. En die fans nemen niet zoveel wattages in beslag, power voedings zijn er meer voor veel CD/DVD spelers en HD'sOp dinsdag 10 juli 2001 22:22 schreef dominator het volgende:
Op het moederbord? ik zou het netjes bij 1 houden!
ik heb een 300 watt voeding en heb er nu 3 8cm fans op zitten en een HD koeler. En nu wilde ik er nog 2 9cm fans bij zetten kan ik deze nu gewoon voor men IBM deskstar HD duwen?? is dat geen probleem?
en wat gebeurt er eigenlijk als je teveel apparaten op een voeding aansluit en het niet meer tekt start dan de hele pc niet meer op?
en wat gebeurt er eigenlijk als je teveel apparaten op een voeding aansluit en het niet meer tekt start dan de hele pc niet meer op?
ik heb nu 5 fans in men Aopen Bigtower zitten en nog 1 voor HDD, deze 5 heb ik nu allemaal op naar buiten blazen staan..
er zitten 3 onderin en 2 in bovenste gedeelte van kast, is dit nou het beste of moet ik er ook 1 of meerdere naar binnen laten blazen???
iemand een advies??
er zitten 3 onderin en 2 in bovenste gedeelte van kast, is dit nou het beste of moet ik er ook 1 of meerdere naar binnen laten blazen???
iemand een advies??
Ik heb op 1 molex zitten:
- 2x 80 mm Sunon
- 2x 50 mm
- 1x tital slotcooler
- 1x CCLF lampje
Pagina: 1