Ik ben momenteel werkzaam als Data Scientist / Python developer en heb in die hoedanigheid redelijk brede kennis opgedaan van Data Science, maar ook het ontwikkelen van Python software icm (big data) databases, deployment met docker op linux servers, maken van web-frontends met visualisaties en meer! Ik dacht bij mezelf, een set vaardigheden die zich leent voor ZZP werk. Ik overweeg dit ook omdat ik hunker naar meer zelfstandigheid.
Nu wil ik graag mijn aannames checken en ben erg nieuwsgierig of er hier ZZPers zijn die meer weten, want ik zou niet weten waar ik moet beginnen!
-Hoe zou ik in contact kunnen komen met opdrachtgevers in deze sector?
-Hoe zit het met de grootte van het aanbod en de vraag naar python developers?
-Hoe zit het met de grootte van het aanbod en de vraag naar data scientists (ofwel business analytics) ?
-Wat zou ruwweg het tarief zijn dat je kan rekenen, en hoe veel houd je daar netto van over?
-Wat zijn voor jou de belangrijkste voor- en nadelen van werken als ZZPer?
-Hoe veel opdrachtgevers vragen je op locatie te werken en hoe veel opdrachtgevers laten je vrij om op afstand te werken?
Nu wil ik graag mijn aannames checken en ben erg nieuwsgierig of er hier ZZPers zijn die meer weten, want ik zou niet weten waar ik moet beginnen!
-Hoe zou ik in contact kunnen komen met opdrachtgevers in deze sector?
-Hoe zit het met de grootte van het aanbod en de vraag naar python developers?
-Hoe zit het met de grootte van het aanbod en de vraag naar data scientists (ofwel business analytics) ?
-Wat zou ruwweg het tarief zijn dat je kan rekenen, en hoe veel houd je daar netto van over?
-Wat zijn voor jou de belangrijkste voor- en nadelen van werken als ZZPer?
-Hoe veel opdrachtgevers vragen je op locatie te werken en hoe veel opdrachtgevers laten je vrij om op afstand te werken?