Mijn vraag
Hoi Tweakers, Ik wil dus een PC samenstellen, budget ligt rond de 2000 euro.
Deze PC gaat vooral voor gamen worden gebruikt, zware titels die ik het liefst gewoon op de hoogste settings wil spelen, maar 4k hoeft voor mij nog niet.
Wat verwacht ik hier ook van?
Ik verwacht met een budget van 2000 euro dat deze PC minstens 2 jaar goed zit.
Voorkeuren? Het liefst heb ik geen AMD, veel problemen mee gehad en betaal dus liever iets meer voor bijvoorbeeld iets van Intel.
Heb weinig verstand van een PC Samenstellen, qua wat voor moederbord goed samen gaat met een bepaalde videokaart, en case etc.
Budget 2000 euro, Monitor, Toetsenbord, Muis en etc heb ik al.
Meer vragen zijn altijd welkom, weet dat dit niet erg specifiek is sinds ik weinig verstand heb.
Hoi Tweakers, Ik wil dus een PC samenstellen, budget ligt rond de 2000 euro.
Deze PC gaat vooral voor gamen worden gebruikt, zware titels die ik het liefst gewoon op de hoogste settings wil spelen, maar 4k hoeft voor mij nog niet.
Wat verwacht ik hier ook van?
Ik verwacht met een budget van 2000 euro dat deze PC minstens 2 jaar goed zit.
Voorkeuren? Het liefst heb ik geen AMD, veel problemen mee gehad en betaal dus liever iets meer voor bijvoorbeeld iets van Intel.
Heb weinig verstand van een PC Samenstellen, qua wat voor moederbord goed samen gaat met een bepaalde videokaart, en case etc.
Budget 2000 euro, Monitor, Toetsenbord, Muis en etc heb ik al.
Meer vragen zijn altijd welkom, weet dat dit niet erg specifiek is sinds ik weinig verstand heb.