Heb net zo'n verloopplug binnen: Male DVI naar Female HDMI. Maar merk dat ie niet werkt. Nu heb ik op de (metalen) mantel gemeten aan beide kanten, en heb gemerkt dat er geen spanning op zit. Is het dan een defecte plug?
De mantel staat in contact met je computer toch? Staat daar wel spanning op dan?
Verder:
Perkouw in "Hoe stop je een email doorstuur mogelijkheid in je blog?"
rens-br in "Ik wil VPN op m'n Samsung Chromebook. Hoe doe ik dat?"
Verder:
Ik heb een andere plug/snoer combi gebruikt, en dan werkt alles prima. Maar met deze plug niet. Toen heb ik een spanningsmetertje gepakt en gekeken of de mantel die aan beide kanten (dacht ik) geleidend moet zijn, wel stroom doorlaat... Niet dus.My-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:02:
De mantel staat in contact met je computer toch? Staat daar wel spanning op dan?
Verder:
Je hebt dus weerstand gemeten? De 'mantel' zou mogelijk voor afscherming gebruikt kunnen worden, maar niet voor de overdracht van het signaal denk ik.
Met welke plug/snoer combi werkt het wel dan?
Ik had nog een Male DVI- Male DVI kabel liggen en heb die op de DVI Female - HDMI Male verloop plug gezet. Die plug meet wel geleiding op de mantel aan beide kanten. Werkt ook perfect, maar qua aansluiting ligt die niet lekker aan de ingang van m'n laptop.My-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:13:
Je hebt dus weerstand gemeten? De 'mantel' zou mogelijk voor afscherming gebruikt kunnen worden, maar niet voor de overdracht van het signaal denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 14:34 ]
Gewoon groter scherm hebben. Werkt goed met de bekabeling die ik al had.My-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:51:
Ingang van je laptop? Wat probeer je voor elkaar te krijgen?
Dit. "Gewoon" een beetje eigen moeite steken in je topicstart is toch echt het minimale. Chapeau dat je een multimeter erbij gepakt hebt, maar zonder enige info over exact wat je exact waarop probeert aan te sluiten met exact welke instellingen kan niemand je zinnig helpen, en als je dat ook bij navraag niet geeft houdt het gewoon op. Dicht.My-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:02:
Verder:
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()