Webshops toevoegen aan een product

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellinkx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-08 19:05
Hoe kan ik prijzen of webshops toevoegen? Ik heb enkele producten in mijn wenslijst en zou die graag aanvullen met meerdere winkels.

...

pricewatch: Logitech 4K Pro
Dit product heeft bijvoorbeeld geen enkele prijs terwijl ik hem netjes op Amazon bol, ... kan vinden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13

InFamous

excommunicado

Dat kan jij niet, de webshop zal deze zelf moeten toevoegen aan de feed. Als de webshop besluit dat niet te doen dan worden deze webshops ook niet getoond bij de producten.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellinkx
Hoe kan ik hun aanzetten dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

KestrelGains schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:08:
Hoe kan ik hun aanzetten dit te doen?
Stuur ze een mail? Bel ze op? Ga langs?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het item wat jij zoekt is denk ik: pricewatch: Logitech Brio 4K Ultra HD (consumenten variant). Het product uit jouw link is hetzelfde maar is de zakelijke variant en heeft een andere SKU. Deze is niet te koop bij bol.com en amazon.de naar mijn weten en daarom zie je geen prijzen bij dit product.

[ Voor 43% gewijzigd door Luit op 04-11-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellinkx
Luit schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:14:
Het item wat jij zoekt is denk ik: pricewatch: Logitech Brio 4K Ultra HD (consumenten variant). Het product uit jouw link is hetzelfde maar is de zakelijke variant en heeft een andere SKU. Deze is niet te koop bij bol.com en amazon.de naar mijn weten en daarom zie je geen prijzen bij dit product.
De Logitech Brio is het zakelijke model. https://www.logitech.com/en-us/video/webcams?business=1
In de VS heet het consumenten model: 4K Pro Webcam. In de Benelux gaat hij onder de naam Brio Stream of Brio Streamer Edition. Deze is niet zoals de Brio getest met verschillende platformen zoals Skype en Cisco.

Een lijstje van enkele webshops die de Brio Streamer wel degelijk verkopen:Ik heb alvast wijzigingen op de product pagina gemaakt om het product van naam te laten veranderen naar Logitech Brio Stream aangezien dit de correcte naam is in de Benelux.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22
De producten staan al in de Pricewatch, alleen nog bij unsorted. Op termijn (er staan 2,4 miljoen producten in unsorted) zullen ze worden toegevoegd als het team daar tijd voor heeft.. (ze moeten allemaal handmatig gecheckt worden, namelijk) maar het is sneller om ze zelf even te koppelen / toe te voegen.

pricewatch unsorted: Logitech Brio Gaming 4K Webcam (Streaming Edition HD Web...
pricewatch unsorted: LOGITECH Webcam Brio 4K Stream Edition (960-001194)

[ Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 04-11-2017 13:45 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Pagina: 1