Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Sinds een tijdje gaat m’n Garmin Forerunner 620 elke keer vanzelf over op mijlen.
Tijdens het hardlopen zie ik opeens dat de afstand in mijlen gemeten wordt. Als ik dit wijzig, dan meet hij weer in km om de volgende keer weer naar mijlen over te gaan.

Geen idee waar het aan ligt. Ik heb dit horloge bijna 3 jaar en sinds enkele maanden doet hij dit. De nieuwste updates staan erop.
Ook vreemd is dat het tempo wel in min/km blijft staan. Ook in de Garmin app lijkt alles goed te staan...

Iemand een idee?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mont2uk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 15:19
Hallo Galois,

Hoe staan de landinstellingen in de Garmin Connect app en in je Garmin profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Mont2uk schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:36:
Hallo Galois,

Hoe staan de landinstellingen in de Garmin Connect app en in je Garmin profiel?
Onder 'meer', 'instellingen' en 'Gebruikersinstellingen' in de Garmin Connect app staat het goed (metrisch).

Verder zie ik geen instellingen waar ik wat in kan stellen mbt afstanden/eenheden. Ik snap er niets van...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.