Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 16:51
Hallo , een tijdje terug iets te dicht bij een warmtebron(oven op werk 200+ graden) gaan staan met mijn galaxy S7 in de broekzak. nu had hij eerst een paar paarse vlekken maar trok langzaam over het hele scherm en werd zwart, nu functioneert de telefoon nog wel qua touch en functies. Vermoed zelf dat het polarizer film tussen lcd en glas verbrand is. Maar nu met geen mogelijkheid Whatsappjes lezen en of instellingen veranderen.

Is er een mogelijkheid zonder teveel op s7 scherm te doen om beeld op mijn pc(screen mirroring) te krijgen, of instellingen te doen op mijn s7 zoals USB debugging aan te zetten?

Iemand ervaring om dit te repareren?

Beste antwoord (via rens-br op 07-11-2017 07:49)

• Tyrian81
rens-br schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:24:
[...]

[mbr]Die mogelijkheden zijn er zeker, maar wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op Tweakers is het de bedoeling om net iets meer eigen inzet te tonen dan op andere forums. [/]
Haha idd sorry , heb hem inderdaad weer controleerbaar gekregen een beetje vogelen met screenshots die naar mijn google drive gesynced worden. En verder door airdroid , die nog geinstalleerd was gelukkig. Deze heeft ook een mirror functie. Via een OTG adapter een muis en keyboard eraan om te zien waar ik klik :P

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Om dit te repareren zal je wel echt een nieuw display nodig hebben.

Er bestaan tools om je telefoon via USB te besturen (ik denk bv. aan http://vysor.io), maar daarvoor moet USB debugging aanstaan. Om momenteel te zien wat je doet (om ADB aan te zetten) kan je een MHL adapter gebruiken (micro USB --> HDMI).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tyrian81 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:42:
Is er een mogelijkheid zonder teveel op s7 scherm te doen om beeld op mijn pc(screen mirroring) te krijgen, of instellingen te doen op mijn s7 zoals USB debugging aan te zetten?
Die mogelijkheden zijn er zeker, maar wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op Tweakers is het de bedoeling om net iets meer eigen inzet te tonen dan op andere forums.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian81
rens-br schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:24:
[...]

[mbr]Die mogelijkheden zijn er zeker, maar wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op Tweakers is het de bedoeling om net iets meer eigen inzet te tonen dan op andere forums. [/]
Haha idd sorry , heb hem inderdaad weer controleerbaar gekregen een beetje vogelen met screenshots die naar mijn google drive gesynced worden. En verder door airdroid , die nog geinstalleerd was gelukkig. Deze heeft ook een mirror functie. Via een OTG adapter een muis en keyboard eraan om te zien waar ik klik :P