Mijn vraag
Mijn pc start niet meer op als ik op de aan schakelaar druk. Hij geeft dan geen teken van leven meer geen beeps niks. Ik zie wel leds branden op me gtx970 dus ik neem aan dat me voeding het wel doet
Vreemde is als ik hem dan een nachtje uit laat staan wil hij vaak wel weer booten.
Hij draait dan ook prima weken achter elkaar. Ook als ik binnen windows de pc Herstart dan boot hij gewoon opnieuw. Maar als ik echt afsluit dan is het einde verhaal.
Mijn Setup
Processor Intel Core i5 4460 (3,2GHz)
Moederbord Intel MSI B85-G43 Gaming
Crucial DDR3 Ballistix Tactical LP 2x8GB
VGA Asus GeForce STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Crucial SSD MX100 512GB
Seagate HDD 3.5" 2TB ST2000DM001 S-ATA3
Fractal Design Define R4 Black Pearl USB
Seasonic S12G PSU 450W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Eerste waar ik aan dacht dat me power schakelaar gewoon kapot was dus ik heb geprobeerd een andere schakelaar vanuit oude pc op de powerup pins te zetten maar ook hielp niet om me pc op te booten.
Voor ik mijn hele pc uit elkaar sloop zijn hier tips in welke richting hier het beste kan kijken?
Als ik google kom ik eigenlijk alleen topics dat hij helemaal niks meer doet ipv en dag niet.
Dus ik niet echt een idee in welke richting ik zou moeten zoeken.
Mijn pc start niet meer op als ik op de aan schakelaar druk. Hij geeft dan geen teken van leven meer geen beeps niks. Ik zie wel leds branden op me gtx970 dus ik neem aan dat me voeding het wel doet
Vreemde is als ik hem dan een nachtje uit laat staan wil hij vaak wel weer booten.
Hij draait dan ook prima weken achter elkaar. Ook als ik binnen windows de pc Herstart dan boot hij gewoon opnieuw. Maar als ik echt afsluit dan is het einde verhaal.
Mijn Setup
Processor Intel Core i5 4460 (3,2GHz)
Moederbord Intel MSI B85-G43 Gaming
Crucial DDR3 Ballistix Tactical LP 2x8GB
VGA Asus GeForce STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Crucial SSD MX100 512GB
Seagate HDD 3.5" 2TB ST2000DM001 S-ATA3
Fractal Design Define R4 Black Pearl USB
Seasonic S12G PSU 450W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Eerste waar ik aan dacht dat me power schakelaar gewoon kapot was dus ik heb geprobeerd een andere schakelaar vanuit oude pc op de powerup pins te zetten maar ook hielp niet om me pc op te booten.
Voor ik mijn hele pc uit elkaar sloop zijn hier tips in welke richting hier het beste kan kijken?
Als ik google kom ik eigenlijk alleen topics dat hij helemaal niks meer doet ipv en dag niet.
Dus ik niet echt een idee in welke richting ik zou moeten zoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Runefinger_ op 03-11-2017 23:13 ]