groene flikkerende puntjes (met m'n prophet ddr)

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Aaargh sinds een paar dagen vertoont mijn beeldscherm groene flikkerende puntjes op willekeurige plaatsen, ze verspringen als je er met je muis overheen gaat of er een nieuw beeld word opgebouwd. In het spel the Sims heb ik er echt onwijs last van, af en toe zie ik ze ook op mijn desktop in win98se...

Ik weet het niet zeker meer (ik zit nu op mijn werk, maar volhens mij zag ik ze ook onder linux (mandrake 7.0). Wat is er aan de hand heeft mijn 3d prophet het begeven??? Ik moet het nog ff testen ik weet niet hoe die het in andere games doet.

Ik heb een asus p2b-ls, p!!!450 (nu dus maar niet meer @504) 128 mb pc100, ehm meer gegevens nodig? SB-live, miro pctv pro, dxr3 met hollywood+ drivers... Nou weet ik echt niks meer, hebben andere hier ook last van??? Of ligt het aan mijn configuratie, (lijkt me sterk draait immers al een hele poos goed!!!)

Get me a PS2 ik word zo langzamerhand gek van alle pc-trubbels!!! :( :( :( :(

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

ik heb iets dergelijks gehad met een ander kaartje, dat bleek te komen door een te hoge refreshrate..

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Kaartje soms overgeklokt ?? Of anders AGP bus op 1/1 staan??

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• OwDeeBee
euhm niet oc'ed en m'n agp bus kan ik niet veranderen (dus ik weet niet waar die op staat), als iemand weet hoe ik die wel kan veranderen op een p2b-ls, wil ik dat graag horen (voorzover ik weet kan het niet op dit mbordje).

Denken jullie is het tijd om de winkel te gaan bellen (heb hem pas sinds een anderhalve maand ofsow... ik denk dat ie nog wel binnen mijn garantie periode zit).

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Yep zou ik zo snel mogelijk doen; al is het alleen maar om hun even te laten testen of het aan de kaart of aan jouw PC ligt...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• OwDeeBee
Dasdan mooi klote heb eigenlijk geen zin om zolang zonder kaart te zitten :( :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik zou nog één dingetje willen aanraden:
haal alle kaarten uit je PC, behalve de videokaart en kijk of je dan nog problemen hebt. Haal ook de kaart er even een paar keer uit en doe hem er weer in. Heb je toevallig onlangs de bios geupdated?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• OwDeeBee
Dat laatste as in baadt het niet dan schaadt het niet? Neej geen bios updates, hooguit een paar veranderingen, maareh niet echt vitale onderdelen (dacht ik) ik zal eens kijken...

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
als ik het goed begrijp zijn het dus visual artefacts?

Dat krijg je dus bv ook als je je GPU :)
te ver overklokt! meestal komt het door het geheugen.
ik heb en op 140/190 zonder problemen ga ik hoger dan zie je vaak wat spikkels in Q3A

Paradigm: Shift happens.

• OwDeeBee
Zou goed kunnen alleen het probleem is, ik heb hem niet overklokt... Wat nu... Ligt het niet aan Sims, tenminste dat denken die gasten van waar ik m'n kaart vandaan heb... Het is tenslotte pas sinds ik dat spel heb... ???????? Aaarghhhh, *dreamin of a ps2 careless gamin life* (op die aanloop buggies na natuurlijk)
Pagina: 1