Terug van 55" naar 43" TV, ervaringen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb zojuist dit bericht op de frontpage gelezen en ben meteen verliefd geworden op The Frame.

Het moet dan het 43" model worden, omdat ik 55" te groot vind als "kunstwerk aan de muur". Hij zou prachtig in ons interieur passen.

Momenteel kijken we naar een 55" TV op 3,5m afstand, ik ben een beetje bang dat de gehele kijkervaring verslechterd als ik nu terug ga naar een 43" scherm. Kijkafstand kan verkleind worden naar 3m.

Is er iemand die een stap naar een kleinere TV heeft gemaakt? Wat zijn jullie ervaringen? Is het te doen? Hebben jullie alleen maar spijt? Of is het een juist een goede stap geweest? Is het acceptabel?

TV wordt voornamelijk gebruikt voor tv-kijken, Netflix en af en toe gamen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Ik ben zelf van een 49 inch naar een 42 inch gegaan. Moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb gehad. Bevalt zelfs prima, een kleinere (42 inch is niet echt klein) tv in de kamer. In het begin alleen bij de grote bioscoopfilms een iets "mindere" ervaring, Maar ook dat went, ik ben wel blij met de keuze voor een kleinere tv.

En ik hoop dat deze snel stuk gaat, want die "Frame" spreekt mij ook aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Prosac schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:17:
Ik ben zelf van een 49 inch naar een 42 inch gegaan. Moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb gehad. Bevalt zelfs prima, een kleinere (42 inch is niet echt klein) tv in de kamer. In het begin alleen bij de grote bioscoopfilms een iets "mindere" ervaring, Maar ook dat went, ik ben wel blij met de keuze voor een kleinere tv.

En ik hoop dat deze snel stuk gaat, want die "Frame" spreekt mij ook aan. :P
Fijn om te horen :)

Kun je ook aangeven hoe groot jouw kijkafstand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
123RR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:29:
[...]

Fijn om te horen :)

Kun je ook aangeven hoe groot jouw kijkafstand is?
Tussen de 2,5 en 3,5 meter, afhankelijk van hoever de bank door mijn dochter verschoven is. ;)
In ons oude huis was het 4 meter.