Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.H
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 14:21
Beste Tweakers

Allereerst, ik hoop dat dit de goede categorie is hiervoor.

Ik ben opzoek naar een persoon en/of bedrijf die beschikt over een PVC card printer. Ik moet pasjes in kleine hoeveelheden printen, meestal 1-2 per keer, maar bij bedrijven die dit aanbieden moet ik elke keer opstartkosten betalen. Veel in een keer bestellen is geen optie omdat ik gepersonaliseerde passen moet hebben met NAW gegevens en een pasfoto.
Ik ben bereid hiervoor mijn eigen passen aan te bieden en natuurlijk staat er ook een vergoeding per pasje tegenover. Ik heb mijn eigen design als voor de pasjes, ik zoek alleen printer die dit in kleur kan printen.

Ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen en willen helpen!

Glenn

- Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Zelf aanschaffen geen optie?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.H
Nee ik ben geen bedrijf. Ik heb geen inkomsten hieruit helaas. Het is voor een club en 700euro uitgeven alleen voor zon 40 pasjes is een beetje zonde.

- Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Op stickervel printen en op het pasje plakken?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.H
Moet er wel goed uit zien en ook heel blijven.

Het probleem is niet dat het iets mag kosten, maar 25euro per keer betalen om een nieuwe order te plaatsen van 3 pasjes is te duur.

- Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:04

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Helaas is dit toch echt een V&A vraag waarbij je een dienst vraagt. Probeer het daar zou ik zeggen :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.