Hallo Allemaal,
Sinds een tijdje heb ik onbeperkt internet en bellen van Tele2 van €25.
Nu wil ik onderweg ook kunnen internetten op mijn laptop en dat werkt op zich prima.
Echter dit werkt alleen als mijn VPN is uitgeschakeld op zowel de telefoon en laptop, dit vind ik eigenlijk niet zo fijn.
Als de VPN is ingeschakeld op de pc en/of op de telefoon dan verbindt de laptop wel gewoon, maar werkt het internet niet. Dit terwijl het wifi logo onderin aangeeft dat er wel internet verbinding is.
Verder gebruik ik WIndows 10 op de laptop
En gebruik ik google chrome als browser
Bij geen gebruik VPN->> dan werkt internet
Bij gebruik VPN enkel op telefoon -->> dan werkt internet niet
Bij gebruik VPN enkel op de laptop -->> dan werkt internet niet
Bij gebruik VPN op beide laptop en telefoon -->> dan werkt internet niet
Misschien zie ik wel iets heel logisch over het hoofd, maar ik kom er niet echt uit en op internet was er niet veel over te vinden.
De VPN service die ik gebruik is "private internet access"
Sinds een tijdje heb ik onbeperkt internet en bellen van Tele2 van €25.
Nu wil ik onderweg ook kunnen internetten op mijn laptop en dat werkt op zich prima.
Echter dit werkt alleen als mijn VPN is uitgeschakeld op zowel de telefoon en laptop, dit vind ik eigenlijk niet zo fijn.
Als de VPN is ingeschakeld op de pc en/of op de telefoon dan verbindt de laptop wel gewoon, maar werkt het internet niet. Dit terwijl het wifi logo onderin aangeeft dat er wel internet verbinding is.
Verder gebruik ik WIndows 10 op de laptop
En gebruik ik google chrome als browser
Bij geen gebruik VPN->> dan werkt internet
Bij gebruik VPN enkel op telefoon -->> dan werkt internet niet
Bij gebruik VPN enkel op de laptop -->> dan werkt internet niet
Bij gebruik VPN op beide laptop en telefoon -->> dan werkt internet niet
Misschien zie ik wel iets heel logisch over het hoofd, maar ik kom er niet echt uit en op internet was er niet veel over te vinden.
De VPN service die ik gebruik is "private internet access"
[ Voor 4% gewijzigd door smok84 op 03-11-2017 16:43 ]