Windows 10 System Restore

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Beste,

Ik heb een HP Envy 13 met Windows 10 Home gekocht waarvan ik de licentie heb geupgrade naar Windows 10 Pro.

Als ik nu windows terug zou zetten naar fabrieksintellingen, gaat windows dan terug naar de home licentie?

Groet,

Jean

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/9u287c.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door jeantje op 03-11-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi,

Ik vermoed dat je dan weer Windows 10 home gaat, maar dan kun je zelf weer opnieuw naar Pro upgraden toch?

"Fabrieksinstellingen" is zoals je hem kreeg toen je hem kocht, dus met de Home versie.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Markimoo schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:37:
Hoi,

Ik vermoed dat je dan weer Windows 10 home gaat, maar dan kun je zelf weer opnieuw naar Pro upgraden toch?

"Fabrieksinstellingen" is zoals je hem kreeg toen je hem kocht, dus met de Home versie.
Zou mooi zijn! Dan weet ik dat als ik hem weer ga verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen hoor @jeantje, ik zou het gewoon alvoor je hem in de verkoop doet proberen. :-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De fabrieksinstellingen zijn die van Windows en aangezien dit gaat over Windows gaat, zal daze op Win 10 pro blijven hangen. Deze functie is niet vergelijkbaar met een restore point fabrieksinstellingen zoals dat in het verleden ging.

[ Voor 30% gewijzigd door Hann1BaL op 06-11-2017 19:24 ]