firmware update thrustmaster stuur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 647744

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Thrustmaster T150 Pro Force Feedback stuur gekocht maar daar heb ik nu een vraagje over.

Ik las dat je een firmware update moet gaan doen. Nou ja moet, maar het is wel verstandiger.

Ik wil het stuur gaan aansluiten op een Playstation 4.

Mijn vraag is nu

moet ik de stuur nu eerst op de Playstation 4 aansluiten en het stuur laten kalibreren en de pedalen enz allemaal instellen om hem vervolgens los te koppelen en aan te sluiten op de pc en dan de firmware update te gaan doen?

of

Moet ik het stuur eerst aansluiten op de pc , dan de firmware update doen en vervolgens op de Playstation 4 aansluiten?

Ik vraag dit vooral omdat ik lees dat als je de firmware via de pc gaat updaten en hij daarmee klaars is hij dan automatisch gelijk op de pc gaat kalibreren. Dus als ik hem eerst op de pc aansluit en de firmware update dan gaat hij dus kalibreren op de pc terwijl ik hem voor mijn Playstation 4 wil gebruiken !!

Geen idee of dat een probleem is of niet en in welke volgorde ik het dus moet doen. MIsschien is het ook wel gewoon zo dat hij na het kalibreren op de pc, hij ook gewoon weer gaat kalibreren als ik hem voor het eerst op de playstation 4 aansluiten daarna.

Verder is het mij niet duidelijk of je die firmware moet installeren met de pedalen ook op het stuur aangesloten of niet

Misschien denk ik er te diep bij na , maar het wordt me in de handleiding niet heel erg duidelijk.

Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid verschaffen. Bedankt alvast

Marieke

Hopelijk is het stuur van Thrustmaster wel een beetje degelijk produkt. Maar ik lees bij reviews / ervaringen van mensen dat stuurtjes toch wel vaak kapot gaan of mensen er problemen mee hebben , daarom ook lang getwijfeld 1tje te gaan kopen. Maar goed we zullen zien