Er werd eerder gemeldt:
Dit is geen mankement van asus. Een socket-A is een socket-A lijkt mij.
Het grootste probleem is dat mensen er bij het opzetten of afhalen gewoon de tijd niet voor nemen en het ff snel willen doen en bijvoorbeeld niet eens ff de kast plat leggen ofzo.
Nu mijn verhaal: (sorry 't is wat lang, veel frustraties
Ik heb mijn kast netjes plat gelegd, gewoon de cooler erop gezet (mini copper orb met een prima aluminium bevestigings clipje) en krak, pinnetje v/d socketA weg.... Heb wel meer thermaltakes geplaats (ook die met die K**t* sluiting

) zonder ooit iets te mollen.
Dat mag dus niet gebeuren, tenzij te denkt dat je gereedschap (hamers beitels of de reeds bekende schroevendraaier)te moeten gebruiken. Dan sloop je 't zelf en moet je niet zeuren.....
Als je al geen cooler meer op een mobo kan plaatsen... waar gaat 't dan heen. En dan dat garantie verhaal: waarschijnlijk geen!
Hoezo geen, ik koop iets en dat gaat kapot, zonder dat ik het sloop... waar stond garantie ook al weer voor??? Ik produceer die SocketA toch niet. Helemaal als de persoon bij de winkel zegt(and I quote); Tja, het komt inderdaad wel vaker voor bij die Asus a7a borden. Helloooo, gekker kan toch niet!
Bericht voor ASUS: Scheidt de echte problemen van de sukkels met schroevendraaiers en check op krassen op 't board (of vraag of ze hun athlon core ook hebben gebroken).