Toon posts:

Asus A7A socket breekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van 7 mensen is het bij mij nu bekend dat ze problemen hebben met het monteren van de cooler op de Asus A7A; of de brede cooler houder breekt af of een van de twee kleintjes aan de voorkant:( . Het probleem doet zich meestal voor in combinatie met een Thermal Take mini-orb cooler. Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen ?
Asus heeft al laten weten dat dit niet onder garantie valt. ( Van de Asus A7M is mij niets bekend en lijkt alles goed te gaan en te blijven)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Dit is geen mankement van asus. Een socket-A is een socket-A lijkt mij. Je moet er gewoon de tijd ervoor nemen om die Orb erop te zetten.
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het ding. Plak voor de zekerheid ff een stukje tape op je mobo aan kant waar je klem zit en aan de andere kant.
Het grootste probleem is dat mensen er bij het opzetten of afhalen gewoon de tijd niet voor nemen en het ff snel willen doen en bijvoorbeeld niet eens ff de kast plat leggen ofzo.
En dan nog zeiken als het mis is gegaan. DOH!

Verwijderd

Topicstarter
Socket a = niet altijd socket a
daar waar de klem om de socket geplaatst moet worden zit dus een ictje waar zoizo al over heen geschraapt wordt,
En pak 2 boarden en met een beetje pech zie je dat er dikte verschil zit in de socket.
zal je maar net de dunste hebben

Verwijderd

Er werd eerder gemeldt:

Dit is geen mankement van asus. Een socket-A is een socket-A lijkt mij.

Het grootste probleem is dat mensen er bij het opzetten of afhalen gewoon de tijd niet voor nemen en het ff snel willen doen en bijvoorbeeld niet eens ff de kast plat leggen ofzo.

Nu mijn verhaal: (sorry 't is wat lang, veel frustraties :'(

Ik heb mijn kast netjes plat gelegd, gewoon de cooler erop gezet (mini copper orb met een prima aluminium bevestigings clipje) en krak, pinnetje v/d socketA weg.... Heb wel meer thermaltakes geplaats (ook die met die K**t* sluiting :( ) zonder ooit iets te mollen.

Dat mag dus niet gebeuren, tenzij te denkt dat je gereedschap (hamers beitels of de reeds bekende schroevendraaier)te moeten gebruiken. Dan sloop je 't zelf en moet je niet zeuren.....

Als je al geen cooler meer op een mobo kan plaatsen... waar gaat 't dan heen. En dan dat garantie verhaal: waarschijnlijk geen!
Hoezo geen, ik koop iets en dat gaat kapot, zonder dat ik het sloop... waar stond garantie ook al weer voor??? Ik produceer die SocketA toch niet. Helemaal als de persoon bij de winkel zegt(and I quote); Tja, het komt inderdaad wel vaker voor bij die Asus a7a borden. Helloooo, gekker kan toch niet!

Bericht voor ASUS: Scheidt de echte problemen van de sukkels met schroevendraaiers en check op krassen op 't board (of vraag of ze hun athlon core ook hebben gebroken).

Verwijderd

Topicstarter
Vandaar deze opgestarte discussie
Het verhaal is ook al verzonden aan ASUS
Compleet met de gesloopte boarden door sukkels met te grote schroevendraaiers en de mensen die schijnbaar gewoon pech hebben gehad.

Verwijderd

Ik baal hier dus wel echt van, ik heb dit mobo net en nu is is kapot...

Ik heb 1 jaar winkel garantie, pech voor de winkel maar volgens mij moeten zij hem dan toch terug nemen :?
Pagina: 1