Mijn vraag
Van de ene op de andere dag laat Win 10 (64) de beschikbare verbindingen niet meer zien in het daarvoor aangewezen vakje (als je klikt op het wifi symbool rechts onderin).
Er zijn echter wel verbindingen beschikbaar, dat laat hij zien in een regeltje (tekst-box) als je cursor boven het wifi symbool staat.
Er is zelfs verbinding, maar dus alleen nog maar thuis, die verbinding maakt hij automatisch. Ik typ dit zelfs met de betreffende laptop.
Maar zodra je dus ergens anders komt kun je geen verbindingen meer zien en dus ook niet aanklikken. Erg vervelend want daar heb ik deze laptop nu net voor.....
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit.
Lenovo Yoga 510-14ISK Ideapad met Qualcomm Atheros QCA9377
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via Lenovo site updates gedraaid -> geen succes
driver update voor de wifi kaart-> geen succes
systeem herstel -> geen succes
in computerbeheer-services de wlan autoconfig instellingen veranderd -> geen succes
(deze staat nu weer op automatisch)
Veel gezocht op het net, nu zo'n 4 uur mee bezig, maar nog steeds geen oplossing!
HELP!
Groet, Chantal.
...
Van de ene op de andere dag laat Win 10 (64) de beschikbare verbindingen niet meer zien in het daarvoor aangewezen vakje (als je klikt op het wifi symbool rechts onderin).
Er zijn echter wel verbindingen beschikbaar, dat laat hij zien in een regeltje (tekst-box) als je cursor boven het wifi symbool staat.
Er is zelfs verbinding, maar dus alleen nog maar thuis, die verbinding maakt hij automatisch. Ik typ dit zelfs met de betreffende laptop.
Maar zodra je dus ergens anders komt kun je geen verbindingen meer zien en dus ook niet aanklikken. Erg vervelend want daar heb ik deze laptop nu net voor.....
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit.
Lenovo Yoga 510-14ISK Ideapad met Qualcomm Atheros QCA9377
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via Lenovo site updates gedraaid -> geen succes
driver update voor de wifi kaart-> geen succes
systeem herstel -> geen succes
in computerbeheer-services de wlan autoconfig instellingen veranderd -> geen succes
(deze staat nu weer op automatisch)
Veel gezocht op het net, nu zo'n 4 uur mee bezig, maar nog steeds geen oplossing!
HELP!
Groet, Chantal.
...