Toon posts:

Powershell script die na reboot nog blijft werken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een powershell script gemaakt. Echter wil ik dat het blijft werken, of dat het opnieuw gestart word als de computer herstart of uit en aan gezet word.

Hoe kan ik dit doen? Ik moet dit kunnen doen via powershell, cmd of een batch bestand.

Er zijn heel veel pc's waar ik dit op wil doen (geen domein).

Ik wil dus de powershell script uitvoeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

In de opstart folder zetten van de user die inlogt? Anders als taak toevoegen op de machine? GPO? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Slavy op 03-11-2017 16:07 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je kunt het in de task scheduler opnemen, een run entry voor maken in het register of er een login of startup script van maken. Zie bijvoorbeeld hier: https://kb.stonegroup.co....via-group-policy_320.html

Wat ik mij wel afvraag is wat je zelf al hebt onderzocht. Dit is vrij basis en met o.a. google vind je best veel tips en zelfs uitgewerkte voorbeelden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat heb je zelf al geprobeerd of waar heb je zelf al op gezocht?

Je dumpt nu eigenlijk gewoon een vraag, en dat is niet de bedoeling... Er wordt op dit forum wel enige mate van eigen inzet verwacht. Zie ook het algemeen beleid:

Het algemeen beleid #quickstart

Daar staat duidelijk in wat er allemaal verwacht wordt van een topicstart. Nu zal dat niet altijd allemaal voor 100% lukken, maar wat je nu doet is wel erg mager....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B