Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 990859

Topicstarter
Mijn vraag
...Krijg bij opladen af en toe melding: batterij verwijderd, druk dan op oké en alles werkt weer. Wat betekent dit?
Ik heb een Samsung Galaxy SIII mini

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Geen idee wat ik eraan doen moet.Ik druk alleen op oké en alles werkt weer (tot nu toe).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:44
Klinkt alsof er een contact slecht begint te worden. Kan zijn dat door het opwarmen tijdens laden het contact los komt, de melding geeft en dan na afkoelen wel weer voldoende contact maakt. Als dit het is dan kan je er niet veel aan doen, zal het probleem erger worden tot het niet meer werkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:13
Bij een galaxy sIII zit nog een verwisselbare batterij. Wellicht kun je de achterkant eraf halen en de contact punten een beetje opschonen.
Ook kan je met een cocktailprikkertje eens kijken of er vuil in de USB connector van je telefoon zit (desnoods met een doekje en wat schoonmaak alcohol).

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik las ergens dat je zou kunnen proberen een stukje papier aan de onderkant van de batterij te plaatsen voor een (wellicht) beter contact. Zou ik dat kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:13
Anoniem: 990859 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:54:
Ik las ergens dat je zou kunnen proberen een stukje papier aan de onderkant van de batterij te plaatsen voor een (wellicht) beter contact. Zou ik dat kunnen proberen?
Als het een slecht contact betreft wel. Kijk dus eerst eens of je batterij wel goed stevig in de behuizing zit en maak de contactpunten even schoon. Als de batterij goed strak zit dan gaat een papiertje ook niet helpen.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga eens wat "schoonmaakwerkzaamheden" verrichten. Dank voor jullie reactie tot zover :)
Pagina: 1