Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• espardeme
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik ben aan het zoeken voor een moederbord. Ik heb net mijn i5-8600k binnen, dus het moet een Z370 Moederbord zijn. Ik zou het liefste onder de 120 euro zitten. En er zijn ook 2 best goede moedeborden onder die prijs. Ik weet echt niet welke ik moet hebben. Ik zit dus vooral te twijfelen tussen deze 2:

-ASRock Z370 Pro4
-MSI Z370-A PRO

Dankjewel alvast.

[Voor 8% gewijzigd door espardeme op 03-11-2017 12:57]

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:55
Als je wilt overclocken,zou ik geen budget versie nemen in elk geval.
De VRM's van de goedkopere borden zijn niet toereikend blijkbaar voor een overclock.

• espardeme
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik ga niet overclocken

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in [i]italic[/i] wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een?[/b]
[i]Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?[/i]

[b]Wat is je budget?[/b]
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. [/i]

[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
[i]Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.[/i]

[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?[/b]
[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i]

je bent dit vergeten in te vullen

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Tjm De Groot
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 11:10
Met een K processor koop je ook een moederbord wat dat goed kan aansturen, neem dan zoiets als de ASRock Z370 Extreme4 is zeer goed bevonden in verschillende reviews.

https://nl.hardware.info/product/413348/asrock-z370-extreme4

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• MacPoedel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:32
Op zich niets mis met die budget Z370 moederborden, zeker niet als je niet gaat overklokken. Zo op het zicht heeft de AsRock de betere vermogen sturing maar met geen van beide zou er een dikke overklok in zitten, gewoon goed genoeg om de geadverteerde snelheden te halen.

De MSI heeft meer fan connectors, de AsRock heeft een betere netwerkcontroller. Allebei hebben ze geen fantastische audio controller. Aangezien je enige vereisten zijn dat die 8600K moet passen en het bord zo goedkoop mogelijk moet, kan ik je weinig anders zeggen dat je er gewoon één moet kiezen ;).
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True