Hallo, ik ben ten einde raad. Ik heb sinds gister een mooi office 365 abonnement en wil gelijk gebruik maken van outlook. Voorheen altijd op outlook 2007 gedraaid. werkte ook super
maar nou kan ik niet inloggen wat ik ook probeer. Het is nog een emailadres van zonnet.
pop3.versatel.nl poort 110
smtp.solcon.nl poort 25 (wij zijn hier sinds een paar maanden aangesloten op glasvezel van solcon vandaar deze uitgaande server)
emailadres ****lingnop@zonnet.nl
gebruikersnaam ****lingnop
wachtwoord ********
Zo heeft het in outlook 2007 altijd gewerkt maar nu krijg ik het maar niet voor elkaar. Het gekke is dat ik in de gratis Windows mail met deze inlog en servergegevens wel kan inloggen. Ik heb ook al geprobeerd de firewall uit te zetten want wie weet blokte die wat maar dat hielp ook niet. Ook via webmail werkt het gewoon.
Wat zie ik over het hoofd?
Ik hoop echt dat iemand de gouden tip heeft. Alvast bedankt
Jos
maar nou kan ik niet inloggen wat ik ook probeer. Het is nog een emailadres van zonnet.
pop3.versatel.nl poort 110
smtp.solcon.nl poort 25 (wij zijn hier sinds een paar maanden aangesloten op glasvezel van solcon vandaar deze uitgaande server)
emailadres ****lingnop@zonnet.nl
gebruikersnaam ****lingnop
wachtwoord ********
Zo heeft het in outlook 2007 altijd gewerkt maar nu krijg ik het maar niet voor elkaar. Het gekke is dat ik in de gratis Windows mail met deze inlog en servergegevens wel kan inloggen. Ik heb ook al geprobeerd de firewall uit te zetten want wie weet blokte die wat maar dat hielp ook niet. Ook via webmail werkt het gewoon.
Wat zie ik over het hoofd?
Ik hoop echt dat iemand de gouden tip heeft. Alvast bedankt
Jos