Een TV voor op de slaapkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-06 22:02
Ik zoek een?
Een (Smart) TV voor op de slaapkamer met een kijkafstand van ongeveer 2.5-3m. Minstens een 1080p resolutie

Wat is je budget?
Ik denk ongeveer 300-350 euro? Goedkoper mag natuurlijk altijd.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn films/series op te kijken ipv op mijn desktop. Dus bv via kodi. Zal vooral voor streaming zijn sinds ik zelf (nog) geen tv aansluiting heb dus nog geen echte tv kanalen kan ontvangen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Alles wat geen heel dikke randen heeft, het hoeft niet zo bezelless mogelijk te zijn maar een rand van 10cm is wat te veel van het goede.
Ik trek zelf precies altijd wat naar samsung merken maar ik sta open voor alles, zolang de kwaliteit maar aangetoond kan worden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het moet ook geen smart tv zijn, een chromecast bij aankopen is ook een optie indien dit past.

Als je iets meer moet weten, dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Probeer even een selectie te maken in Pricewatch: categorie: Televisies
Met de sliders aan de zijkant kun je filteren op bepaalde wensen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:41
Dit is wel een erg ruime vraagstelling. Toevallig zelf deze week een 32 inch televisie van het merk OK bij de Mediamarkt gekocht voor op de slaapkamer. Groter dan 32 inch pastte niet. Is wel maar hd-ready, maar ik vind het geluid eerder tegenvallen dan het beeld. Niet dat het geluid slecht is, maar ik heb in de woonkamer een 55 inch Sony Android-TV met Pioneer receiver en Jamo 606HCS3.

Goed, bij de OK televisie een Chromecast stikje gekocht en gaan met dat ding. Voldoet prima voor mijn situatie. Ik was voor rond de 250 Euro klaar.