Toon posts:

unlocken welk potlood

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welk type potlood moet ik gebruiken om me thunderbird te unlocken?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

een gewoon HB potlood en een lekker scherpe punt eraan maken :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 23:46

Barney

nee, ik kan niet darten

Een zacht potlood (3B of zoiets) is het best, maar HB gaat ook goed. Je kan er nog een plakbandje overheen doen, dan gaat 't er minder snel af.

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Verwijderd

Topicstarter
k thx

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 14:40
Een fijn vulpotlood is ook wel handig :)

Verwijderd

Haha, Plakband? Ik neem aan dat je de gebroken L1 bruggetjes weer aan elkaar verbindt om te gaan overclocken... Als je later liever geen korsten van je Duron/Athlon wil pulken, kun je de L1 bruggen beter solderen.

Potlood alleen voldoet uitstekend... Als je multiplyer weer teruggaat op normaal, kleur je je CPU'tje weer opnieuw in...

Verwijderd

Topicstarter
ik neem wel alleen potlood.

geen zin om te solderen

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 23:46

Barney

nee, ik kan niet darten

Dat plakbandgedoe heb ik ergens op tweakers gelezen, heb 't zelf ook niet zo en weet ook niet of 't echt helpt.

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Okay; potloodstreepjes werken natuurlijk perfect voor mij, alleen nu ze er ruim een maand opzitten is hij ineens weer gelocked. Dat betekend opnieuw potloden dus. Maar is die koelpasta die ik er de vorige keer nu onder gedaan heb, recyclebaar of moet ik eerst zorgen dat ik nieuwe koelpasta in huis heb?

Dat dan weer wel......

Verwijderd

ik heb dat 2x gedaan met een HB potlood pen van 0,5 mm en het wertk perfekt

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 10 juli 2001 19:08 schreef MorPhics het volgende:
Haha, Plakband? Ik neem aan dat je de gebroken L1 bruggetjes weer aan elkaar verbindt om te gaan overclocken... Als je later liever geen korsten van je Duron/Athlon wil pulken, kun je de L1 bruggen beter solderen.

Heb ik ook gedaan eh ,gesoldeerd eerst de open brugjes goed schoongemaakt en toen gesoldeerd .
Best wel lang verwarmen !(zal ie het zometeen nog wel doen ,dacht ik)
Hij doet het nu als een speer !

Verwijderd

MMhh mijn AMD TB 1000 @ 1330 is al een half jaar unlocked door die potlood strepen...gewoon goed krassen..dan lukt het wel :)

Verwijderd

Kan je er geen artic silver adhesive op smeren ofzo?

Verwijderd

Ik zou een bruynzeel nemen, maar een van de wibra schenen geloof ik nog beter te zijn, die van hema zijn ontzettend slecht.
;)
:P

Verwijderd

Soms hoor je iets over viltstiften met geleidende inkt. Lijkt me best handig, en niet alleen voor AMD CPU's (ik heb (nog) nieteens zo'n ding). Maar weet iemand waar je zoiets in Nederland kan kopen? Iig niet in Leiden, ben wel eens een rondje wezen vragen in de diverse electronicawinkels.

P.S. zilverkleurige viltstiften schijnen niet te werken, ik heb er ooit eens een streepje van doorgemeten.

Verwijderd

heb bij een vriend van mij ongeveer half jaar terug streeppies gezet op zijn cpu.. ding doet het nog steeds...

gedaan met potlood van V&D... 2B.. :)

Verwijderd

Radek, UTFS!
Sorry jongens.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Dit stond ook in de search you know.
[search=potlood]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.