Dieven stelen 313 iPhone X-exemplaren uit UPS-busje in San F

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking! Waar leid je dat uit af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeh!
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Op de beelden zie je een USPS bus. Ik heb wel even aangenomen dat de beelden correct zijn en niet random footage :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nog afgezien van het feit of het nou USPS of UPS is, is dit een nieuwswaardig item? :?

Er worden uiteraard dagelijks, over de hele wereld, al dan niet grote/kleine vrachtwagens vol met elektronica leeggeroofd!

De ene keer is het een pallet met slimfeuns, de volgende keer allemaal kratten met CPU's. Dan weer stapels met laptops, etc, etc...

Het zal toch niet zo zijn omdat het dat fruitige logo betreft, het ineens wel op de FP gemeld wordt? O-)

[ Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 03-11-2017 09:45 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heeft Tweakers ook contact gezocht met de betreffende politiewoordvoerder?

Vind het namelijk erg sterk dat hij/zij kan bevestigen dat de betreffende winkel alsnog 313 pre-orders kan gaan uitleveren op tijd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29

arnoudwokke

Redacteur
Op de beelden zie je een USPS bus. Ik heb wel even aangenomen dat de beelden correct zijn en niet random footage :)
De berichtgeving spreekt duidelijk over UPS. Ik weet dat Apple zaken doet met UPS. Ik vermoed dat het busje van USPS puur toevallig in de reportage van die Amerikaanse tv-zender zit.
Nog afgezien van het feit of het nou USPS of UPS is, is dit een nieuwswaardig item? :?

Er worden uiteraard dagelijks, over de hele wereld, al dan niet grote/kleine vrachtwagens vol met elektronica leeggeroofd!

De ene keer is het een pallet met slimfeuns, de volgende keer allemaal kratten met CPU's. Dan weer stapels met laptops, etc, etc...

Het zal toch niet zo zijn omdat het dat fruitige logo betreft, het ineens wel op de FP gemeld wordt? O-)
Haha, als er honderden Galaxy S9's op de dag voor de release voor een Samsung-winkel worden gejat, dan melden we dat ook. Of Xbox One X'en. Of baanbrekende oledtv's. Het is de release van een ding waar veel mensen interesse in hebben die het in mijn ogen nieuwswaardig maakte.
Heeft Tweakers ook contact gezocht met de betreffende politiewoordvoerder?
Het bleek daar avond/nacht te zijn, dus dat bleek zinloos :)
Pagina: 1