Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:35
Niet zeker of dit CSA is of onder telefoons valt.

Ik heb mijn telefoon gewhiped en opnieuw voorzien van een ROM. Nu kom ik er net achter dat ik vergeten ben dat ik Chrome altijd gebruik om dingen waar ik nog aan moet denken/naar kijken op te slaan in de vorm van een tabblad. Op die manier had ik zo'n 50 tabbladen open staan op mijn telefoon. Het waren dus geen favorieten. Nu kijk ik bij de nieuwe installatie en bij recent op het andere device staan er wel een paar maar lang niet allemaal (stuk of 10).

Is er een manier om deze openstaande tabs nog terug te halen? Telefoon betreft een Oneplus One die op CM 13.2 (android 5 of 6) draaide.

Ik heb overigens een volledige backup van alle systeembestanden gemaakt, mocht daar nog wat in staan...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Niet alleen is de telefoon helemaal uit geweest, er is een andere DOM geinstalleerd, waarbij dus eigenlijk alle data overschreven is...

En toch zit jij je af te vragen of het mogelijk is om de inhoud van een krat of twee bier die door de afvoer gespoelt zijn ergens op te vangen en te scheiden zijn naar 48 flessen drinkbaar bier...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Kort: Nee, daar is nu net die functie favorieten voor. Synchroniseert 'ie ze nog naar je Google account ook (voor als je herinstalleert, bijvoorbeeld! hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jester-NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:35:
Niet alleen is de telefoon helemaal uit geweest, er is een andere DOM geinstalleerd, waarbij dus eigenlijk alle data overschreven is...

En toch zit jij je af te vragen of het mogelijk is om de inhoud van een krat of twee bier die door de afvoer gespoelt zijn ergens op te vangen en te scheiden zijn naar 48 flessen drinkbaar bier...
Alle data staat op mijn pc, dus ook Android\data. Zelfs van de system partities heb ik nog backups staan (TWRP). De data is er, de vraag is waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:35

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Als je een TWRP backup hebt, dan heb je ook root. Door middel van Google Play: Titanium Backup ★ root is het mogelijk om bepaalde apps uit nandroid backups te halen. Klik op menu en vervolgens op Extract from Nandroid backup. Selecteer vervolgens chrome en zet je backup terug. Als het goed is heb je dan ook direct je tabs terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Trouble

Everything is awesome

sdk1985 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:48:
[small]

Is er een manier om deze openstaande tabs nog terug te halen? Telefoon betreft een Oneplus One die op CM 13.2 (android 5 of 6) draaide.
Als jij hebt ingelogd met een account bij Chrome, dan zou je op elke computer die tabbladen moeten kunnen terughalen.

Ik gebruik Chrome met een account, heb er talloze favorieten instaan en af en toe heb ik een ik een tab nodig op mijn pc, terwijl ik de tab op mijn telefoon had openstaan. Bij de Geschiedenis/History staan de tabbladen die ik recent open had op mijn telefoon weergegeven.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Trouble schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:19:
[...]

Als jij hebt ingelogd met een account bij Chrome, dan zou je op elke computer die tabbladen moeten kunnen terughalen.

Ik gebruik Chrome met een account, heb er talloze favorieten instaan en af en toe heb ik een ik een tab nodig op mijn pc, terwijl ik de tab op mijn telefoon had openstaan. Bij de Geschiedenis/History staan de tabbladen die ik recent open had op mijn telefoon weergegeven.
Dat was waar ik op rekende en toen bleek dat er maar een stuk of 8 in stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
sdk1985 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:07:
[...]

Dat was waar ik op rekende en toen bleek dat er maar een stuk of 8 in stonden.
Heb je de tabs inmiddels terug kunnen krijgen op mijn manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Nee nog niet, mijn 8700K is eerder dan verwacht verzonden. Sterker nog hij ligt al 2 dagen op het postkantoor. In mijn vrije tijd ben ik nu componenten aan het uitzoeken. Gelukkig lopen de backups nergens heen. Maar bedankt voor het navragen, erg attent!

Pagina: 1