Koptelefoonversterker met 20x koptelefoon uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239484

Topicstarter
Wie kan mij helpen bij het volgende project. Ik zelf kan wel solderen, maar heb geen idee welke onderdelen nodig zijn.

Het gaat om de volgende opzet:
- het begint met een mp3-spelertje, die een geluidsbestand gaat afspelen. Dit zal het geluid van bliksem en donder zijn.
- Dit geluid moet naar twee verschillende punten:
- aan de ene kant wil ik graag 10 kleine speakertjes (doorsnee rond de 7, 8 cm) aansturen. Het belangrijkste hierbij is dat de speakers vooral 'een tering herrie' kunnen maken, de kwaliteit is niet zo van belang gezien het geluid (bliksem en donder). Maar hoe harder hoe beter
- aan de andere kant moet het inkomende signaal naar 20! selfieflitsers (bijvoorbeeld hier te zien) doorgestuurd worden. Deze hebben als ingang een zeer hard geluid nodig om te werken. Hier heb ik dus een versterker nodig die een inkomend (koptelefoon)signal naar 20! koptelefoonuitgangen stuurt.
- Het geluid duurt ongeveer 1 minuut, en ik wil graag in loop van een dag deze hele opzet zo'n 50, 60 keer kunnen afspelen waarbij ik op een knop druk op stroom te hebben, en daarna druk ik PLAY op het mp3-spelertje
- en natuurlijk moet alles zo compact mogelijk zijn. De electronica moet in een kastje van 9x11x20cm, daar moeten dus de speakertjes en de versterker voor de speakertjes in. En bji voorkeur past in dezelfde behuizing ook de versterker voor de 20x koptelefoon uit er in. Stroom d.m.v. powerbank(s) kan extern. Ik wil twee gebruiken: een voor de speakers, een voor de flitsers. Ik ga er van uit dat die voor de speakers behoorlijk sterk moet zijn, maar dat die voor de flitsers een kleinere capaciteit kan hebben.

En nog iets: dwars door de behuizing gaat een stuk metaal van 5cmx2mm. Het is nog niet duidelijk op welke manier (langs of dwars), maar een moederbordje kan niet 8x19 cm zijn, maar of 4,5x19cm, of 8,5x9,5cm.

In een andere topic werd een surround versterker geopperd, maar die is te groot. Ik denk dat alleen een eigenbouw hier soelaas kan bieden. Ik denk bjivoorbeeld aan het achter elkaar schakelen van PAM8403 versterkertjes (een idee die ik als leek bedacht heb).

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

Groetjes

Sasa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik vraag me af in hoeverre je ermee weg zou komen om gewoon een teringzooi aan splitters te gebruiken.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Leo1010 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:01:
Ik vraag me af in hoeverre je ermee weg zou komen om gewoon een teringzooi aan splitters te gebruiken.
Het vermogen moet dan wel worden aangepast op basis van het aantal aangesloten koptelefoons en selfieflitsers.

Ik vraag me wel af hoe je 20! selfieflitsers in een kastje van 9x11x20cm wilt krijgen. Dan zit je letterlijk op de nanometerschaal te werken, en dan neem ik nog niet mee dat je ze eigenlijk alleen op de buitenkant wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GlowMouse schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:24:
[...]

Het vermogen moet dan wel worden aangepast op basis van het aantal aangesloten koptelefoons en selfieflitsers.

Ik vraag me wel af hoe je 20! selfieflitsers in een kastje van 9x11x20cm wilt krijgen. Dan zit je letterlijk op de nanometerschaal te werken, en dan neem ik nog niet mee dat je ze eigenlijk alleen op de buitenkant wilt hebben.
De slefieflitser zijn klein en zitten niet in het kastje, die komen elders, dat zal geen probleem zijn. Die flitsers zijn 4x4x1cm, hebben een eigen batterij en werken op geluid. Hun bedoeling het dat zij worden aangesloten op een koptelefoonuitgang van een mobieltjes, je draait de selfieflits naar jou toe, en als je en selfie maakt wordt een hard geluid naar de flitser gestuurd en wordt er geflitst. Je moet ook het geluid op je mobieltje op de hardste stand zetten. En het werkt ook nog eens, voldoende filmpjes op youtube om deze in werking te zien.

Het idee van de splitters heb ik ook al bedacht, maar ik heb gelezen dat het splitten naar 20 keer toch wat teveel zal moeten zijn. Niet getreurd, ik heb bij AliExpres 5 splitter met 6 in/uitgangen besteld om dit te proberen. Maar zoals gezegd, ik had gelezen dat dit funest kan zijn voor de mp3-speler (teveel stroom word getrokken), of het geluid zal niet hard genoeg zijn voor de splitters. Maar mocht dat het geval zijn heb ik daarvoor een aantal PAM8403 bestelt, en wil ik die in serie schakelen om te kijken of dit wel zal werken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het hele gedoe met de splitter gewoon werkt, wat ik echt hoop.

Belangrijker zijn de speakers. Ik heb nu 8 kleine mobiele speakertjes, en die produceren best wel veel geluid, maar het is nog geen 'tering herrie' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal255
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-07 14:35
Anoniem: 239484 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
[...]

Belangrijker zijn de speakers. Ik heb nu 8 kleine mobiele speakertjes, en die produceren best wel veel geluid, maar het is nog geen 'tering herrie' :)
Wat je eigenlijk zoek (denk ik) is iets zoals dit:

Mp3 speler --> voor versterker ---> splitter ----> eind versterker ----> speaker

Dit is opzich wel makkelijk te maken, maar kost wel even wat kennis van elektronica.

Eigenlijk heb je een opamp nodig die je daarna naar 20 verschillende buffers (zijn ook opamps) kan verbinden. Hierna heb je alleen nog een 20 tal versterkers nodig die je signaal kunnen versterken naar bijvoorbeeld 10W. Deze kun je dan aan een 20 tal speakers hangen.

Je kunt hetzelfde grapje dan ook iuthalen voor de flitsers, alleen hebben die veel minder vermogen nodig

[ Voor 6% gewijzigd door bal255 op 03-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Met de eenvoud van kleine 10 tot 20 watt klasse-D versterker modules kan je iedere speaker een eigen versterker geven, wil je het op 1 versterker zal je de speakers in een netwerk van parallel en serieschakelingen moeten zetten zodat je de maximale belastbare impedantie haalt voor 1 grotere versterker. Hou wel rekening dat veel vermogen ook al een flinke voeding nodig heeft.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Die flitsers hebben toch niet per se geluid nodig? je moet ze gewoon triggeren met een spanning die hoog genoeg (1V?) is. Dat is volgens mij veel makkelijker te regelen dan ze echt als koptelefoon aan te sturen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraats schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:44:
Die flitsers hebben toch niet per se geluid nodig? je moet ze gewoon triggeren met een spanning die hoog genoeg (1V?) is. Dat is volgens mij veel makkelijker te regelen dan ze echt als koptelefoon aan te sturen.
Het triggeren moet wel synchroon lopen met het geluid, dus in het geluidsbestand hoor je brommen en dan de klap van een donder, en pas op dit moment moet de selfieflitser afgaan. Wat dat betreft denk ik dat het hiervoor eenvoudiger is om gewoon het binnengekomen signaal te versterken en door te sturen. Dit heb ik getest met een selfieflitser en een speaker en het geluid en dat werkt prima.

Ik ben persoonlijk dus meer voor een oplossing van een versterker die het binnen gekomen signaal versterkt en naar 20 koptelefoonuitgangen doorstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 239484 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
[...]

De slefieflitser zijn klein en zitten niet in het kastje, die komen elders, dat zal geen probleem zijn. Die flitsers zijn 4x4x1cm, hebben een eigen batterij en werken op geluid.
unexpectedfactorial :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Ik vermoed dat de ingang van die fliters heel hoogohmig is. Dan is het geen probleem om twintig 3,5mm plugjes parallel te zetten en dat weer aan één versterkeruitgang te knopen. Geluidskwaliteit is daarin toch niet belangrijk.
Ik denk dat de speakertjes een grotere uitdaging wordt. Waarom per se tien speakertjes samen met de versterker in één kastje? Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07 16:13
Waarom moet dit met selfieflitsers? Kan je niet iets fabriceren met geluidgevoelige disco-units? Dat lijkt me een stuk eenvoudiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ayazis schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:36:
Waarom moet dit met selfieflitsers? Kan je niet iets fabriceren met geluidgevoelige disco-units? Dat lijkt me een stuk eenvoudiger...
Als het zover is zal ik hier het eindproduct laten zien, dan zal direct duidelijk zijn waarom ik per se de selfieflitsers wil gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-07 12:53
Speakers ga je niet parallel kunnen schakelen. 1 speaker is +- 8 ohm (verschilt ook nog is per frequentie), dus 2 speakers paralel wordt 4 ohm, 4 speakers 2 ohm. 8 speakers 1 ohm, 16 speakers 0,5 ohm. Elke versterker zal hier op uit klappen, omdat het "zo goed als" een kortsluiting is.
Er zijn klasse D versterker chips, die 2 speakers kunnen aansturen. Ze hebben een zeer hoge ingangsimpedantie, dus de voorversterker heb je niet nodig (hoezee). Bouw 10 van dit soort eindtrappen, en zet alle ingangen parallel. Mocht je alsnog problemen hebben, kan een simpele opamp spanningsvolger je volledig ontzorgen.
Voor de fliters, wat is de ingangsimpedantie? Als die lekker hoog is, kan je hem parallel meeschakelen. Doch denk ik dat als je dit doet je met alle kabels en kabellengtes toch echt de voorversterker wilt hebben.
Je eindigt dus met voeding en signaal kabels naar de versterkers, 2 kabels per speaker naar de versterker, en als je het een beetje handig prutst, 2 kabels van een versterker naar een flitsers.
Wat is het vermogen van de speakers? en moet het ook hard of?
Als laatste: is er veel bas benodigd? zo ja, dan ga je het niet winnen met je kleine speakers, maar adviseer ik om een actieve sub toe te voegen.
Pactische oplossing: zoek een 8.1 versterker die 4 ohm speakers mag aansturen, en je kan direct 16 speakers misbruiken (en skip er dus 4). Voor de fliter moet het even precies uitzoeken, de sub kan ook aan de versterker, klaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 08:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

TunderNerd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:21:
Speakers ga je niet parallel kunnen schakelen. 1 speaker is +- 8 ohm (verschilt ook nog is per frequentie), dus 2 speakers paralel wordt 4 ohm, 4 speakers 2 ohm. 8 speakers 1 ohm, 16 speakers 0,5 ohm. Elke versterker zal hier op uit klappen, omdat het "zo goed als" een kortsluiting is.
Gewoon 4 strengen van 4 speakers pakken, en die parralel zetten, dan zou je toch weer op 8 moeten uitkomen ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraats schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:53:
Ik vermoed dat de ingang van die fliters heel hoogohmig is. Dan is het geen probleem om twintig 3,5mm plugjes parallel te zetten en dat weer aan één versterkeruitgang te knopen. Geluidskwaliteit is daarin toch niet belangrijk.
Ik hoop dat dit inderdaad zo is, mijn vervolgvraag is: welke kleine versterker met een 5Vstroomverzorging via een Powerbank (hoeveel mah? 5000? 10000?) zou gebruikt kunnen worden?
kraats schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:53:
Ik denk dat de speakertjes een grotere uitdaging wordt. Waarom per se tien speakertjes samen met de versterker in één kastje? Of lees ik het verkeerd?
Dat komt door de opzet van het geheel. Het kastje is het binnenste onderdeel, maar het is niet mogelijk om de speakers aan de buitenkant te zetten. Het enige wat buiten zou kunnen is de stroomverzorging, die ik het liefst via een powerbank zou willen laten doen. Gezien de nodige powerconsumptie zouden in dit geval twee versterkers die ieder 5 speakers aansturen een betere oplossing zijn dan 1 versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
heuveltje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:24:
[...]

Gewoon 4 strengen van 4 speakers pakken, en die parralel zetten, dan zou je toch weer op 8 moeten uitkomen ?
Ja, en nee. Als het normale weerstanden zouden zijn heb je helemaal gelijk. Ik vind het zelf een best wel tricky oplossing, zeker als je wat meer vermogen gaat doorsturen. Je gaat er vanuit dat de stromen gelijk zijn, en de fase verschuivingen zullen ook vervelend worden. Als laatste bouw je een RC kring wat ellende kan geven. Voor lage vermogens overleeft alles het wel (om kwaliteit even buiten beschouwing te houden), maar ik ben heel benieuwd wat er precies gebeurd op hoog vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

@Anoniem: 239484 Met een powerbank ga je er niet veel herrie uit krijgen. Als je in een gunstig geval er 1A uit kunt halen zit je bij ideale omstandigheden aan 5Watt aan audiovermogen. Dat is best watt (fun intended), maar niet genoeg om een ruimte te bespelen. Ik zou even zoeken naar het kistradio-topic hier op Tweakers waar meer in staat om met weinig vermogen veel geluid te kunnen produceren.

Ik denk dat het in totaal toch nog iets te onduidelijk is om goed mee te kunnen denken. Heb je al iets van tekeningen hoe het er uit moet gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
Anoniem: 239484 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:26:
[...]

Ik hoop dat dit inderdaad zo is, mijn vervolgvraag is: welke kleine versterker met een 5Vstroomverzorging via een Powerbank (hoeveel mah? 5000? 10000?) zou gebruikt kunnen worden?

[...]

Dat komt door de opzet van het geheel. Het kastje is het binnenste onderdeel, maar het is niet mogelijk om de speakers aan de buitenkant te zetten. Het enige wat buiten zou kunnen is de stroomverzorging, die ik het liefst via een powerbank zou willen laten doen. Gezien de nodige powerconsumptie zouden in dit geval twee versterkers die ieder 5 speakers aansturen een betere oplossing zijn dan 1 versterker.
5 watt is echt heel watt te weinig, ik zou eerder LiPo's zoeken van een voltje of 12. Je mag me PM-en, dan kan ik je een beetje begeleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

ik zou het zo doen:
Afbeeldingslocatie: http://mooibroek.dyndns.org/speakerheadphone.png
met de potmeter (10kΩ ofzo) hun je de gevoeligheid van de flitsers instellen

Als je meer speakers nodig hebt kun je het bovenstaande schema uitbreiden naar 4x4 of 5x5

Alternatief kun je je realiseren dat de meeste audio apparatuur stereo is. Dus je kunt ook bovenstaande schakeling twee keer bouwen; één keer voor het linker kanaal en één keer voor het rechter kanaal. De flitsers zullen dan niet alle 20 tegelijk afgaan, voor een nog meer desoriënterend effect

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hieronder een tekening (sorry voor de kwaliteit, ik hoop dat toch wel duidelijk wordt wat de bedoeling is) waarbij ik een aantal PAM8403 met twee of drie verschillende powerbanks wil gebruiken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gFZyFDR.png?1
Is dit wat of sla ik de plank volledig mis?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239484 op 05-11-2017 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Waarom een powerbank?
Die versterkertjes kunnen 2x 3W produceren, dat is 1A per versterker, 5 geeft dus een maximale (piek)stroom van 5A mits vol belast, moet de powerbank wel aankunnen.... Ik zou gewoon voor een voeding gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
memphis schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:31:
Waarom een powerbank?
Die versterkertjes kunnen 2x 3W produceren, dat is 1A per versterker, 5 geeft dus een maximale (piek)stroom van 5A mits vol belast, moet de powerbank wel aankunnen.... Ik zou gewoon voor een voeding gaan.
In de opmerkingen hierboven werd gezegd dat de speakers best veel power nodig hebben, het gaat om 10 speakers. De flitsers zullen niet zoveel nodig hebben. Mijn idee is het dan om voor de flitsers een kleinere powerbank te gebruiken, ook handig omdat deze kleiner zijn van afmetingen (5000mAh zou prima te gebruiken zijn). En de speakers krijgen hun eigen stroomverzorging, maar dan zo sterk mogelijk.

Eerder in deze topic had ik aangegeven dat ik dat geluid 50, 60 keer 1 minuut lang wil kunnen afspelen. Volgens mij gaat het niet alleen om de piekbelasting maar ook dat ik het geluid bij wijze von spreken een uur op vol volume kan afspelen.

In deze opzet zou ik voor een optie willen kiezen (uitgaande van de afmetingen van de betreffende powerbanks) 3 x 5000 (of 6000) mAh powerbanks te gebruiken, waarbij ik 1 gebruik voor de flitsers en 2 parallel geschakeld voor de speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Allereerst: gefeliciteerd :)

Verder snap ik nog steeds niet precies waarom je heel veel kleine speakers in een doosje wil proppen en alles met powerbanks van stroom wilt voorzien.
Ik denk dat een 12V accu veel efficienter is voor de versterker en dat je met twee van de juiste speakers veel harder kunt spelen dan met tien kleinere. Of komen ze niet allemaal bij elkaar in één behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraats schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:57:
Allereerst: gefeliciteerd :)

Verder snap ik nog steeds niet precies waarom je heel veel kleine speakers in een doosje wil proppen en alles met powerbanks van stroom wilt voorzien.
Ik denk dat een 12V accu veel efficienter is voor de versterker en dat je met twee van de juiste speakers veel harder kunt spelen dan met tien kleinere. Of komen ze niet allemaal bij elkaar in één behuizing?
Ik wil iets maken, en wil nog niet kwijt wat het is. Het mysterie ..... :*) Ik plaats wel zeker hier een afbeelding als het project af is.

Het punt is het volgende:
- er ie een kastje van l20xh11xb9cm
- daarin moeten de speakers komen, niet buiten maar binnen in, de opzet kan niet anders
- 10 speakers omdat het geluid dan alle kanten op kan (rechts en links 1 speaker, boven, onder, voor, achter 2, maakt totaal 10)
- dwars in het midden in de lengte is een obstakel, 5x0,3 (of niet, ben er nog niet helemaal uit)
- die ruimte moet nog gevuld worden met kabels o.a. voor de flitser, maar ook de aan elkaar gekoppelde PAM8403 moederbordjes.)
- Ik wil dat er vooral heel hard geluid uit het kastje komt, het geluid is donder en bliksem, het hoeft ook niet bepaald mooi te zijn (ook niet bepaald leilijk)
- aan de buitenkant komen de flitsers, die moeten afgaan als er een hard donder en bliksem geluid is. (Dit heb ik al met een enkele speakertje, flitser en mp3 speler geprobeerd, dat werkt prima. Je hoort een grommend geluid van de aankomende donder en/of bliksem, en op het moment dat het daadwerkelijk dondert en/of bliksemt gaat de flitser af. Precies wat gewenst is)
- de nodige stroom zou ik graag d.m.v. powerbanks willen realiseren omdat ik deze makkelijk kan vervangen als ze leeg zijn, vooral als het 3 dezelfde zouden kunnen zijn.

Nog een vraag: "gefeliciteerd" omdat het een goede opzet blijkt te zijn? Als dat zo is kan ik namelijk aan de slag met de eerste prototype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Gefeliciteerd omdat je volgens je profiel (en het taartje bij je naam) vandag jarig bent :)

Ik denk dat je al een heel beeld in je hoofd hebt en daar niet van af gaat wijken. Lekker bouwen dus en hier het eindresultaat laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Anoniem: 239484 schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:36:
[...]

In de opmerkingen hierboven werd gezegd dat de speakers best veel power nodig hebben, het gaat om 10 speakers. De flitsers zullen niet zoveel nodig hebben. Mijn idee is het dan om voor de flitsers een kleinere powerbank te gebruiken, ook handig omdat deze kleiner zijn van afmetingen (5000mAh zou prima te gebruiken zijn). En de speakers krijgen hun eigen stroomverzorging, maar dan zo sterk mogelijk.

Eerder in deze topic had ik aangegeven dat ik dat geluid 50, 60 keer 1 minuut lang wil kunnen afspelen. Volgens mij gaat het niet alleen om de piekbelasting maar ook dat ik het geluid bij wijze von spreken een uur op vol volume kan afspelen.

In deze opzet zou ik voor een optie willen kiezen (uitgaande van de afmetingen van de betreffende powerbanks) 3 x 5000 (of 6000) mAh powerbanks te gebruiken, waarbij ik 1 gebruik voor de flitsers en 2 parallel geschakeld voor de speakers.
Tuurlijk kan je een flinke powerbank neerzetten maar ik denk dat je vergeet dat een USB poort van zo'n ding hooguit misschien 2 tot 3A kan verwerkrn, met 2 USB poorten verdeeld kom je er misschien wel maar dan zou ik gewoon voor een losse accu gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kraats schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:28:
Gefeliciteerd omdat je volgens je profiel (en het taartje bij je naam) vandag jarig bent :)

Ik denk dat je al een heel beeld in je hoofd hebt en daar niet van af gaat wijken. Lekker bouwen dus en hier het eindresultaat laten zien.
Oh, nee, ik ben niet jarig, dat moet ik dus aanpassen. (Ik zie net dat ik maand en dag omgewisseld heb)

En, ok, ik er voor. Zal wel nog eventjes duren voordat ik wat kan posten omdat ik e.e.a. bij aliexpress ga bestellen, maar ik hoop over een maand de vruchten van mijn noeste werk en jullie input te laten zien.

Sowieso iedereen bedankt voor het meedenken.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239484 op 05-11-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
memphis schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:46:
[...]
Tuurlijk kan je een flinke powerbank neerzetten maar ik denk dat je vergeet dat een USB poort van zo'n ding hooguit misschien 2 tot 3A kan verwerkrn, met 2 USB poorten verdeeld kom je er misschien wel maar dan zou ik gewoon voor een losse accu gaan.
Bedankt voor deze info, ik zal 2 powerbanks gebruiken met ieder 2 USB poorten, op hoop van zegen hoop ik dat ik met deze 2x2 poorten er ben :) en dat niet alles wordt opgeblazen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07 16:13
Anoniem: 239484 schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:42:
[...]
Zal wel nog eventjes duren voordat ik wat kan posten omdat ik e.e.a. bij aliexpress ga bestellen, maar ik hoop over een maand de vruchten van mijn noeste werk en jullie input te laten zien.
Ik ben wel benieuwd naar de vorderingen.. ligt er al een updateje voor ons in het verschiet? :)
Pagina: 1