Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bectronics
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-04-2023
Beste.

Ik heb nog steeds een Nokia Lumia 800 windows Phone en het toestel heeft steeds perfect gewerkt.
Nu heb ik ondervonden dat ik niets meer kan dowloaden van "Marketplace" Ik krijg steeds de foutmelding:
d000f001 te zien.
De versie van software op het toestel is 7.8
De Lumia code is: 351682058258450

Zou iemand mij wegwijs kunnen maken om toch nog te kunnen dowloaden van "Marketplace"
Wenst u nog meer te weten graag uw opmerkingen retour aub.

MVG
Bektronics

Beste antwoord (via rens-br op 13-11-2017 11:15)

• Bectronics
Beste vrienden.

Heb contact genomen met een vriend die bij NOKIA werkt op de IT afdeling. O-)
Deze heeft mij een klein programma toegezonden via mail, dat ik via ZUNE op mijn LUMIA 800 kon zetten.
Het programma is enkel en allen bedoeld om gebruikt te worden intern bij NOKIA, dus ik kan dit echt niet vrijgeven. :9~
Door dit progje te downloaden kon ik bij verschillende functies die anders niet bereikbaar zijn in de LUMIA 800. Na een beetje overleg met mijn vriend kon ik toch nog op Marketplace geraken via een lange omweg en een slapeloze nacht. :O
Ik heb mijn verloren app kunnen terug plaatsen en deze werkt perfect. Na verwijdering van het speciale progje blijkt Marketplace weer niet meer te werken, maar dit is normaal gezien de ondersteuning is weggevallen. Zo zie je maar dat er zelfs voor oudere toestellen nog hoop is om bepaalde zaken te kunnen downloaden. :)
Toestel werkt terug perfect zonder problemen. Laat iedereen maar een nieuw toestel kopen van enkele honderden Euro's, is juist maar gedaan om de verkoop van nieuwe toestellen te stimuleren. No more no less. })
Met dank aan mij vriend bij NOKIA. _/-\o_

Deze topic mag voor mij hiervoor gesloten worden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Bectronics
Dit is het iPhone gedeelte, dus een beetje raar om daar een Microsoft Windows vraag te stellen. ;)

Dat terzijde werkt voor zover ik weet Marketplace niet meer op WP7 toestellen. De apps die je er nu op hebt staan zullen werken, maar nieuwe apps kun je niet downloaden - en als je je toestel reset heb je dus nul apps.

Ook niet heel gek, je gebruikt een OS van voor de oorlog... Windows Phone 7 support is in Oktober 2014 al geheel beëindigd. (Eigenlijk al geruime tijd ervoor, maar t een en ander werd nog ondersteund) Meer dan 3 jaar geleden dus. Op een geveven moment houden spulletjes op te functioneren ja. Zelfs WhatsApp, die over het algemeen behoorlijk lang support bieden voor oudere versies van besturingssystemen, heeft het er eind vorig jaar maar uitgeknikkerd ivm diverse problemen.

Wellicht langzaamaan een nieuwe telefoon overwegen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 05-11-2017 16:05 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Schopje naar OSP :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bectronics
Beste vrienden.

Heb contact genomen met een vriend die bij NOKIA werkt op de IT afdeling. O-)
Deze heeft mij een klein programma toegezonden via mail, dat ik via ZUNE op mijn LUMIA 800 kon zetten.
Het programma is enkel en allen bedoeld om gebruikt te worden intern bij NOKIA, dus ik kan dit echt niet vrijgeven. :9~
Door dit progje te downloaden kon ik bij verschillende functies die anders niet bereikbaar zijn in de LUMIA 800. Na een beetje overleg met mijn vriend kon ik toch nog op Marketplace geraken via een lange omweg en een slapeloze nacht. :O
Ik heb mijn verloren app kunnen terug plaatsen en deze werkt perfect. Na verwijdering van het speciale progje blijkt Marketplace weer niet meer te werken, maar dit is normaal gezien de ondersteuning is weggevallen. Zo zie je maar dat er zelfs voor oudere toestellen nog hoop is om bepaalde zaken te kunnen downloaden. :)
Toestel werkt terug perfect zonder problemen. Laat iedereen maar een nieuw toestel kopen van enkele honderden Euro's, is juist maar gedaan om de verkoop van nieuwe toestellen te stimuleren. No more no less. })
Met dank aan mij vriend bij NOKIA. _/-\o_

Deze topic mag voor mij hiervoor gesloten worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04 09:58
*knip*. Dit is offtopic.Zolang jij er maar mee tevreden mee bent dat is het belangrijkste.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 13-11-2017 11:16 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

*knip*. Dit is offtopic.

[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 13-11-2017 11:16 ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1