nieuwe autos upgrade in nfs payback

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04 15:58
Beste mede Tweakers,

Na het spelen van de 10 uur trail van nfs payback zit ik eigenlijk met een vraag.
Als je een auto koopt, die je bijvoorbeeld pas net hebt unlocked is deze veel slomer dan je begin auto.
Zelfs als je cards uit de shop toevoegt kan je er eigenlijk geen een race mee rijden omdat hij een te laag car level heeft. Hoe kan je aan betere kaarten komen voor die auto ?

Is dit door te race met je oude auto en de gewonnen kaarten naar de garage te doen of kan je kaarten van je oude auto af halen ? beide nog zonder succes bij mij, iemand een ingeving hier over ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Kunnen ze hier niet beter een topic van maken?

Kwam tot de ondekking dat er nog geen appart topic van Need For Speed Payback te vinden is op het forum, maar Denk dat ik deze game ga overslaan, keek ontzettend uit naar deze game en de gameplay zag er ook allemaal super tof uit. Helaas heb ik gisteren ondekt dat er geen politie in freeroam is en dat minimaal 70% van de map bestaat uit desert.

Dit is voor mij een grote tegenvaller :(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-07 16:04

Pykow

Angelo OTR

Er bestaat inderdaad geen topic over Need for speed payback.
De game is wel leuk, maar te weinig auto's en er zijn betere races games nu op de markt.

Game kan je vergelijken met Forza Horizon 3, maar dan minder uitgebreid.
Volgend jaar krijg je The Crew 2, waar ik wel erg benieuwd naar ben.

Dit is iets teveel zelfpromotie, want de video is niet direct gerelateerd aan de vraag van de poster ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 16-11-2017 11:49 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag Payback ook gekocht voor de playstation 4.

Maar lukt het jullie erg gemakkelijk om de lakeside speed run te winnen?
na 20 keer racen kom ik niet om het te winnen terwijl ik bij de vroegere NFS best okey was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJRF
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-01 09:50
Ik moet zeggen dat ik overall toch positief ben over NFS Payback.

Gisteren de aanschaf gedaan in de PS store met 40% korting.
€50.- voor de deluxe edition.

In de eerste instantie was ik erg sceptisch na het lezen van verschillende reviews en berichten over de lootbox structuur e.d. dus met een schuin oog toch maar de gok gewaagd omdat NFS voor mij toch altijd heerlijk arcade scheuren was. Voornaamste reden was toch de terugkeer van de politie die weer " uit te schakelen" is. Ten slotte is NFS Most Wanted 2005 nog steeds DE beste arcade racer! Man man wat heb ik daar veel uren in zitten om alle challenges te halen en gewoon lekker te free roamen.

Gisteren de eerste 5 uur achter de PS4 gezeten en ik ben blij verrast! Het speelt gewoon echt lekker weg allemaal! AI is tot nu toe ok te noemen, car physics bevallen me prima, auto's zien er gelikt uit en de graphics vallen me niet tegen. Geen Forza of GT, maar das ook een ander slag game in mijn ogen.

De verhaallijn vindt ik matig en ook zijn de cut-scenes nu "getekend" i.p.v. de gespeelde scenes van NFS 2015. hierdoor dus ook een stuk minder intrigerend en boeiend. Ander punt van kritiek is dat je nu volgens mij voor het eerst (correct me if i'm wrong) de rol vervuld van een gedefinieerd character genaamd Tyler.

Voorgaande delen zinspeelde altijd op de interactie om jou als speler heen en waren dus een stuk diepgaander dan dat je nu met "iemand" raced.

Verder vind ik de variatie in de verschillende game modes erg vermakelijk (Runners, Off-Road, Street, Drift en Drag) Drag nog niet gespeeld, daar ik een missie of 15 heb gespeeld en vervolgens op jacht ben gegaan naar m'n eerste relic car.

Ook de map is groot te noemen en grofweg gemeten ben je met een rondje snelweg een minuut of 8-10 onderweg, met uitzondering natuurlijk van alle B wegen, shortcuts jump, bilboards, speedruns en andere dingen die "ff"tussendoor komen zeilen.

Customizen van de looks van van de auto's, zijn weer als vanouds: glimmende velgen, foute spoilers en praktisch alle onderdelen van de auto kunnen weer naar wens aangepast worden. Het motorisch "tunen"van de auto's werkt nu met Speedcards en dat is nou niet heel spannend te noemen, ik shop liever op specifieke motoronderdelen dan dat ik plakplaatjes in een album plak en m'n auto weer beter is, maar goed dat is de keuze die gemaakt is en daar zullen we het mee moeten doen.

Multiplayer nog niet gespeeld en kan ik dan ook niet over oordelen, politieachtervolgingen zijn er alleen in de Story mode en dan vind ik wel een tegenvaller! Ook omdat dat toch een van de leukste dingen was om gewoon 300+ over de snelweg of door de stad te rammen met een zooitje level 5 politiewagens achter je aan, als je driftend door een 960 graden bocht gaat :P (tijd voor een 2005 Most Wanted Remake!)

Overigens ben ik het niet eens met de vergelijking hierboven met Forza. Forza & GT zijn sim racers, NFS is gewoon een arcade racer die er gelikt uitziet en waar je regelmatig zo'n "Damnnnnn moment" hebt als je met 170 Km/u een jump van 130 meter maakt om vervolgens net tussen 2 auto's door, op de snelwegland en driftend voorbij je tegenstander over de finish gaat.

Moge duidelijk zijn dat ik een fan ben van NFS, dit speelde ik vroeger op m'n 486 t/m NFS most wanted 2012 (uiteraard inmiddels niet meer op de 486 :) ) , daarna vond ik het een beetje tegenvallen (Prostreet, Shift, Undercover, Hot pursuit enz. NFS 2015 heb ik ook liggen en dat was vermakelijk, maar mijn indruk is dat ik meer uurtjes in Payback ga steken als in 2015.

Ik heb nog geen slechte ervaring met lootboxes en dat soort onzin, maar daar heb ik tot nog toe ook te weinig voor gespeeld, daarnaast is er natuurlijk inmiddels een patch geweest naar aanleiding van alle stevige kritiek. Vanavond gaat hij weer even aan en ik zal met de tijd wellicht andere ontdekkingen doen en dingen tegenkomen waarvan ik het de moeite waard vind om te vermelden, maar voor de eerste 5 uurtjes geen moment spijt gehad.

Al met al gekeken to nu toe, krijgt ik een hele positieve indruk en de game leent zich goed om gewoon lekker een paar uurtjes door de grote map heen te scheuren met een Skyline R34 of GT-R, maar ook in een Landrover, Golf 1 of een Amerikaanse muscle car. Ook vind ik de race toch nu toe prima uitdagend! ik speel op hard en toch al een paar races moeten herstarten, omdat 1 of 2 kleine foutjes meteen afgestraft werden.

ik hoor graag hoe anderen het ervaren!

Ciao,

J

[ Voor 0% gewijzigd door MisterJRF op 22-11-2017 15:51 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
jokko schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:58:
Beste mede Tweakers,

Na het spelen van de 10 uur trail van nfs payback zit ik eigenlijk met een vraag.
Als je een auto koopt, die je bijvoorbeeld pas net hebt unlocked is deze veel slomer dan je begin auto.
Zelfs als je cards uit de shop toevoegt kan je er eigenlijk geen een race mee rijden omdat hij een te laag car level heeft. Hoe kan je aan betere kaarten komen voor die auto ?
Kopen met ingame geld of races te herhalen. Ik ben bezig mijn 350Z te ontwikkelen naar een Drift freak en heb nu verschillende keren de eerste missie gedaan. Leer je ook meteen beetje driften.

Omdat de rest van dit topic blijkbaar gaat over een oordeel van NFS Payback... Ik vermaak mij er prima mee en zie er naar uit hem straks weer een uurtje op te starten na mijn werk. Heb hier meer mee dan GT Sport, maar uiteraard persoonlijk in wat je in een game zoekt. Ten opzichte van 2015 is zijn de car settings misschien minder aan te passen naar persoonlijke voorkeur, maar qua looks kun je veel meer. :9

[ Voor 6% gewijzigd door mindgem op 22-11-2017 16:36 ]

Pagina: 1