app Mijn Kinderen verdwenen door IOS11, ook inhoud

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal jaar geleden heb ik de app Mijn Kinderen gekocht. Hierin heb ik jaren foto's en datumgegevens van mijlpalen opgeslagen. Na de update van mijn Iphone 6S naar IOS 11 kan ik deze app niet meer openen. En de app is ook niet meer te krijgen in de appstore en op internet kan ik deze ook totaal niet vinden.

Er staat voor mij wel heel waardevolle informatie in de app (wanneer ze ziek zijn geweest e.d.). Heeft iemand een idee hoe ik dat terug kan halen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-11-2017 09:35)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar heb je alleen niks aan want het probleem is dat de app niet geüpdatet is en dus niet meer draait op nieuwere iOS versies. Om precies te zijn, het is een 32-bit app en die worden niet meer ondersteund.

De enige manier die er is, is een oude backup terugzetten op een device wat nog een oudere versie van iOS draait, die de 32-bits app nog ondersteunt. iOS 10.3 doet dat, maar zover ik weet wordt die niet meer ondersteund door Apple op devices die iOS 11 kunnen draaien, dus je kunt niet je eigen iPhone downgraden. Je hebt een apparaat nodig wat nog op iOS 10 (of eerder) draait.

Een andere optie, maar dat vergt wat uitzoekwerk, is in je backup kijken of je de app data zelf kan extraheren. Als de app die in een enigszins toegankelijke manier opgeslagen heeft kan iemand met wat kunde daar wellicht wat mee.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 03-11-2017 01:17 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprememaster90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 13:17
waarschijnlijk is het een 32-bit app en werkt het daardoor niet meer met iOS 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat klopt. De app had een functie om de inhoud van de app naar je te mailen. Ik zou dus heel graag nog eenmaal de app openen, dan kan ik de inhoud naar me laten mailen en hem dan deleten. Maar ik kan hem totaal niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:48

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:28:
Een aantal jaar geleden heb ik de app Mijn Kinderen gekocht. Hierin heb ik jaren foto's en datumgegevens van mijlpalen opgeslagen. Na de update van mijn Iphone 6S naar IOS 11 kan ik deze app niet meer openen. En de app is ook niet meer te krijgen in de appstore en op internet kan ik deze ook totaal niet vinden.

Er staat voor mij wel heel waardevolle informatie in de app (wanneer ze ziek zijn geweest e.d.). Heeft iemand een idee hoe ik dat terug kan halen?
Het snele antwoord, op je huidige iphone waarschijnlijk niet.

je zou eventueel op een oude iphone met een oude IOS versie de applicatie kunnen terugzetten doormiddel van icloud backup, hierna de gegevens er uithalen en veilig stellen.

Echter is het misschien handiger om contact op te nemen met de makers van de app.

Buiten het feit dat ik dus niet snap dat je alles in een applicatie zou zetten en dus hier van afhankelijk bent, maargoed het is nu eenmaal gebeurt en zou dit als een leermoment bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:28:

Longshot: Kijken of je contact kan opnemen met de ontwikkelaar?

Apps kunnen zomaar 'verdwijnen' (lees: de ontwikkeling stop). Wellicht dat de onwikkelaar met een 64bit versie bezig is maar het zou ook zomaar kunnen dat de app binnenkort niet meer bestaat.

En wat xleeuwx zegt: Probeer belangrijke data altijd op meerdere plekken op te slaan/te bewaren.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens vinden wie de ontwikkelaar van de app is. Dus de app bestaat volgens mij echt niet meer.
Ik probeer nu mijn oude iphone op te laden, wellicht dat daar een deel van de info nog in staat die ik kan mailen of een foto van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij heette echt mijn kinderen. Het was een hele simpele app. Datum invoeren, mijlpaal, foto en korte toelichting. En het 'boekje' kon je dan naar jezelf mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Ik weet niet of je windows draait maar als dat zo is probeer eens het volgende als je in het verleden een voledige backup heb gemaakt van je telefoon.
Ga naar de windows verkenner
Kies je de schijf waar je normaal je backups opslaat (waarschijnlijk c:\ )
Type boven in de zoekbalk *.ipa en laat windows zoeken.

Als je mazzel hebt staat het instalatie bestand van de app die je zoekt er tussen.
Zo heb ik al vaker verloren apps terug gevonden die niet meer in de appstore stonden.
Suc6

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar heb je alleen niks aan want het probleem is dat de app niet geüpdatet is en dus niet meer draait op nieuwere iOS versies. Om precies te zijn, het is een 32-bit app en die worden niet meer ondersteund.

De enige manier die er is, is een oude backup terugzetten op een device wat nog een oudere versie van iOS draait, die de 32-bits app nog ondersteunt. iOS 10.3 doet dat, maar zover ik weet wordt die niet meer ondersteund door Apple op devices die iOS 11 kunnen draaien, dus je kunt niet je eigen iPhone downgraden. Je hebt een apparaat nodig wat nog op iOS 10 (of eerder) draait.

Een andere optie, maar dat vergt wat uitzoekwerk, is in je backup kijken of je de app data zelf kan extraheren. Als de app die in een enigszins toegankelijke manier opgeslagen heeft kan iemand met wat kunde daar wellicht wat mee.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 03-11-2017 01:17 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:51:
Ik probeer nu mijn oude iphone op te laden, wellicht dat daar een deel van de info nog in staat die ik kan mailen of een foto van maken.
CyBeR schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 01:16:

TS geeft aan een oudere iPhone proberen aan de gang te krijgen, dus of met mijn oplossing of met de jouwe zal er toch een mogelijkheid moeten wezen lijkt me.

We gaan het lezen hopelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, veel dank voor jullie reacties.
Ik heb de app op mijn telefoon van een jaar geleden geopend en daar stond het meeste nog in. Dat heb ik sowieso naar mezelf gemaild.

Ik ga nu nog proberen een back up op die telefoon terug te zetten, dan heb ik misschien het afgelopen jaar ook nog. Ik heb inmiddels ook de ontwikkelaar en webiste gevonden: mijnkinderen.maarel.net. Op de website staat inderdaad dat de app stopt en dat je de data naar jezelf moet mailen.

Maar ik heb nu in elk geval 85%, het belangrijkste. De hoogtepunten van het afgelopen jaar kan ik me ook nog beter herinneren.

Dank jullie wel voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 17:32
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:34:
Ja, veel dank voor jullie reacties.
Ik heb de app op mijn telefoon van een jaar geleden geopend en daar stond het meeste nog in. Dat heb ik sowieso naar mezelf gemaild.

Ik ga nu nog proberen een back up op die telefoon terug te zetten, dan heb ik misschien het afgelopen jaar ook nog. Ik heb inmiddels ook de ontwikkelaar en webiste gevonden: mijnkinderen.maarel.net. Op de website staat inderdaad dat de app stopt en dat je de data naar jezelf moet mailen.

Maar ik heb nu in elk geval 85%, het belangrijkste. De hoogtepunten van het afgelopen jaar kan ik me ook nog beter herinneren.

Dank jullie wel voor de hulp.
Je kan de App (of per app) en de gegevens ervan, uit de iphone back-up halen die op een pc of mac staat met dit programma. Hij vind zelf de back-up op je pc als je dit progje gebruikt, (bij het laden van de backup even geduld hebben, het verschijnt vanzelf in iMazing)
https://imazing.com/

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1